Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

214 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 19:21:10

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Website wil niet openen  (gelezen 17119 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline NLCOMP

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 14.666
    • NL Computer Forum
Website wil niet openen
« Gepost op: 14 november 2009, 17:19:30 »
Bericht 1 van 4

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:benpDatum:07-03-2008
 Aan:AllenMsgID:3768.1
 Onderwerp:website wil niet openenForum:ws-nlcomputer
hallo,ik probeer het nog een keer, aangezien er niemand gereageerd heeft,
ik krijg heel vaak als ik op een koppeling druk een website niet, dan komt er een melding:
De verbinding werd geherinitialiseerd
De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.
Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.
Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
en als ik dan het webadres kopieer en dan plak in de balk, krijg ik de site 9 van de 10 keer wel, en krijg ik ook vaak "page not found, http 404..... etc ,etc"
2e vraag, ik ga binnenkort over naar een andere provider (niet omdat ik zo graag wou, maar c.s. doet geen aanbiedingen meer voor vaste klanten + het feit dat ik binnenkort ga verhuizen, dus ff voor alice gekozen, kan ik per maand opzeggen wanneer nodig, en weer terug bij c.s als ik wil, want het beviel eigenlijk prima ! )... gaan dan mijn emailberichten verloren en mijn favorieten die in firefox staan( ik surf ook alleen maar met firefox)(mijn email loopt allemaal via OE )...zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden ?
mvg, ben


Bericht 2 van 4

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:PeterDatum:07-03-2008
 Aan:benpMsgID:3768.2
 Onderwerp:website wil niet openenForum:ws-nlcomputer
>>ik krijg heel vaak als ik op een koppeling druk een website niet,<<
Waar staat die 'koppeling' dan? In een email, op een internet-site, of iets anders?


groeten, Peter



Bericht 3 van 4

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:benpDatum:08-03-2008
 Aan:PeterMsgID:3768.3
 Onderwerp:website wil niet openenForum:ws-nlcomputer
"Waar staat die 'koppeling' dan? In een email, op een internet-site, of iets anders"
hallo peter,
als ik google, willen de gesponserde koppelingen heel vaak niet open....... op startpagina.nl willen heel vaak koppelingen niet openen ( en dat is heel vervelend want daar staan geen webadressen bij).
binnen een website zelf heb ik geen last.... het is dus eigenlijk de verwijzing naar het webadres toe die vaak problemen geeft en de daarbij horende foutmeldingen.
mvg, ben.



Bericht 4 van 4

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:PeterDatum:08-03-2008
 Aan:benpMsgID:3768.4
 Onderwerp:website wil niet openenForum:ws-nlcomputer
>>als ik google, willen de gesponserde koppelingen heel vaak niet open....... op startpagina.nl willen heel vaak koppelingen niet openen<<
Oke, dus het probleem treedt op bij internet-sites.
Ik neem aan dat je de laatste versie van FireFox gebruikt, v2.0.0.12 en dat je antivirus en antispyware up-to-date zijn en recent een volledige systeemscan is uitgevoerd..

De adres-koppelingen op websites worden vaak weergegeven op de statusbalk van de browser. Om de statusbalk in te schakelen, ga naar Beeld en klik op Statusbalk. (een vinkje voor 'Statusbalk' geeft aan of deze optie aan of uit staat)

Wis eens het buffer van FireFox: ga naar Extra > Opties > klik op het plaatje "Geavanceerd" > tab "Netwerk" en klik op de knop "Nu wissen". Herstart FireFox.

Wat voor internet-verbinding heb je: kabel, adsl, draadloos, inbellen met een analoog modem?
Lukt het wel met een andere browser, bijv. Internet Explorer?


Peter