Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

268 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

20 april 2024, 08:23:34

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Bladwijzers  (gelezen 12896 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline NLCOMP

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 14.666
    • NL Computer Forum
Bladwijzers
« Gepost op: 14 november 2009, 17:21:16 »
Bericht 1 van 6

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:Just VechtDatum:24-03-2008
 Aan:AllenMsgID:3790.1
 Onderwerp:BladwijzersForum:ws-nlcomputer

Melding van ForumInfoStats :

Dit bericht was een leeg bericht, of er was geen beschrijving voor het bestand opgegeven of dit bericht is een poll. Polls zijn niet beschikbaar in de Advanced View (of FrameView) als een normaal bericht.




Bericht 2 van 6

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:Just VechtDatum:24-03-2008
 Aan:AllenMsgID:3790.2
 Onderwerp:BladwijzersForum:ws-nlcomputer
Goedemorgen! ,

Elke Internet browser heeft wel zoiets als bladwijzers. In het Engels heet dat Bookmarks en er zijn vast nog wel andere benamingen. Maar of je nou Internet Explorer gebruikt of Firefox of Safari, ze zijn er.Ik heb er zelf hele bergen van, netjes in rubrieken opgeborgen. Ik gebruik verder de Foxmarks extensie van Firefox om ze gemakkelijk naar een andere PC over te zetten. En als ik dan bijvoorbeeld een of ander krom woord wil opzoeken in een buitenlands woordenboek, dan is een klikje voldoende.
En hoe doe jij dat? Hou je de boel lekker simpel? Of ben je net als ik een verzamelaar van het zuiverste water?

groeten,

Just Vecht
mijn Linux Blog




Bericht 3 van 6

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:pauluDatum:24-03-2008
 Aan:Just VechtMsgID:3790.3
 Onderwerp:BladwijzersForum:ws-nlcomputer
Hoi Just,
Of Opera :-) Volgens mij ben ik op weg naar de 3000.
Wat ik zo goed vind aan Opera is bv dat je haast nooit je tekst kwijt bent,je vult bv een formulier in en verstuurd het en dan wil je toch nog even checken of dat emailadres wel goed gespeld was.Gewoon met het terugpijltje terug en alle tekst staat er nog,in IE is het weg.
En bij starten gelijk alle tabs weer terug geopend van de vorige sessie is ook prettig.
Ik gebruik vaak de zoekfunktie vlak boven de bladwijzers om snel weer een link terug te vinden in de bladwijzers.Dat werkt direct bij het intypen.En ik heb gesplitste weergave,dus lijst met mappen boven en de inhoud onder.Of het netjes is hmmm,kan beter,zou eigenlijk meer submappen willen maken.
De mappen ´tijdelijk´ en ´bericht achtergelaten´ zijn mijn vondsten......
Groet,Paul


Bericht 4 van 6

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:PeterDatum:24-03-2008
 Aan:Just VechtMsgID:3790.4
 Onderwerp:BladwijzersForum:ws-nlcomputer
Hoi Just,

Ik gebruik wel bladwijzers maar niet overdadig. Dan raak ik al snel verstrikt in de doolhof van bladwijzers of bepaalde bladwijzers werken na verloop niet meer.
De bladwijzerswerkbalk in FF vind ik wel handig.


groeten, Peter



Bericht 5 van 6

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:Just VechtDatum:24-03-2008
 Aan:pauluMsgID:3790.5
 Onderwerp:BladwijzersForum:ws-nlcomputer
Hallo Paul,

>> Of Opera :-) <<

Ja natuurlijk. Opera. Nou was het niet mijn bedoeling om alle browsers op te noemen, maar Opera is wel een vooraanstaande. Met veel behoorlijk aan het produkt verknochte liefhebbers ook.Jij bent dus net als ik een bladwijzer-verzamelaar. En daarbij is Opera een uitstekende hulp.

Bedankt voor de reactie en de tips! Ik maak altijd mapjes "Magweg". Als ik die later tegenkom gaan ze in één beweging richting de prullenbak. Net zoiets als jouw "tijdelijk"?

groeten,
Just Vecht
mijn Linux Blog



Bericht 6 van 6

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:Just VechtDatum:24-03-2008
 Aan:PeterMsgID:3790.6
 Onderwerp:BladwijzersForum:ws-nlcomputer
Hallo Peter,

>> De bladwijzerswerkbalk in FF vind ik wel handig. <<

Helemaal met je eens!

groeten,

Just Vecht
mijn Linux Blog