Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

229 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

29 maart 2024, 05:44:56

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Nieuw: Firefox 3.5  (gelezen 8861 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline NLCOMP

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 14.666
    • NL Computer Forum
Nieuw: Firefox 3.5
« Gepost op: 14 november 2009, 17:42:27 »
Bericht 1 van 4

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:Ronald BeukerDatum:01-07-2009
 Aan:AllenMsgID:4309.1
 Onderwerp:Nieuw: Firefox 3.5Forum:ws-nlcomputer
Beste Forumleden,
Firefox versie 3.5 is dan eindelijk verschenen.  Volgens Mozilla is de nieuwe browser "Sneller, veiliger, slimmer, beter" dan de voorgaande Firefox versies:
De snelste Firefox ooit -- Dingen veranderen snel online en we hebben de motor die Firefox aandrijft een boost gegeven, om er zeker van te zijn dat u bijblijft: Firefox 3.5 is meer dan twee keer zo snel als Firefox 3 en tien keer sneller als Firefox 2.* Als gevolg zullen web-applicaties als e-mail, fotosites en uw favoriete sociale netwerken rapper aanvoelen en beter reageren.
Firefox versie 3.5 is gratis, in veel talen (waaronder Nederlands en natuurlijk Engels) beschikbaar voor Windows, Mac en Linux en kan gedownload worden via http://getfirefox.com
Ik ga 'm zometeen downloaden en installeren. Ik ben benieuwd!
Groeten,
Ronald

Gewijzigd 1/07/2009 14:17 CET door Ronald Beuker


Bericht 2 van 4

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:PeterDatum:01-07-2009
 Aan:Ronald BeukerMsgID:4309.2
 Onderwerp:Nieuw: Firefox 3.5Forum:ws-nlcomputer
Hoi Ronald,

>>Firefox versie 3.5 is dan eindelijk verschenen. <<
Bedankt voor de tip. Heb hem gelijk gedownload via de FireFox optie Controleren op updates...


groeten, Peter




Bericht 3 van 4

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:Just VechtDatum:01-07-2009
 Aan:PeterMsgID:4309.3
 Onderwerp:Nieuw: Firefox 3.5Forum:ws-nlcomputer
Hallo Peter,

>> via de FireFox optie Controleren op updates <<

Ik heb de Linux variant opgehaald in de vorm van een zogenaamde tarball. Dat is hetzelfde als een zip-bestand. Die uitgepakt en de zo ontstane map firefox hernoemd naar firefox-3.5. Die vervolgens naar de map /usr/lib gekopieerd, waar ook de oudere versies nog allemaal staan. De snelkoppeling in /usr/bin aangepast en draaien maar.
Lekker levendig, deze versie van Firefox! Inderdaad een stuk sneller.Mijn favoriete Sage RSS lezer is nog niet op 3.5 ingespeeld, maar dat komt vast nog wel. Ondertussen heb ik Wizz RSS Lite 3.1.0 genomen. Je moet wat, nietwaar.

groeten,

Just Vecht
mijn Linux Blog



Bericht 4 van 4

NL Computer Forum ~ Internet
 Van:PeterDatum:01-07-2009
 Aan:Just VechtMsgID:4309.4
 Onderwerp:Nieuw: Firefox 3.5Forum:ws-nlcomputer
Hoi Just,

>>waar ook de oudere versies nog allemaal staan. De snelkoppeling in /usr/bin aangepast en draaien maar.<<
Betekend dat je door die snelkoppeling te wijzigen simpel oudere versies van FF kunt draaien? Dat zou wel eens handig kunnen zijn.

Overigens lees ik op www.mozilla.com/nl/firefox/3.5/details/index.html]http://nl.[url=http://www.mozilla.com/nl/firefox/3.5/details/index.html]www.mozilla.com/nl/firefox/3.5/details/index.html[/url] onder andere:
De meest geavanceerde Firefox tot nu toe.

Dat ga ik ook vanuit ja ;-)


groeten, Peter