Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

126 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

18 april 2024, 19:42:45

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: IncrediMail  (gelezen 8729 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline NLCOMP

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 14.666
    • NL Computer Forum
IncrediMail
« Gepost op: 14 november 2009, 20:31:00 »
Bericht 1 van 2

NL Computer Forum ~ Computerprogramma' s
Van:henkednsDatum:03-03-2005
Aan:AllenMsgID:2075.1
Onderwerp:incredi mailForum:ws-nlcomputer

Ik heb incredie mail geinstalleers maar mijn e-mails komen binnen op compuserve hoe kan ik dat instellen dat mijn berichten binnenkomen en verstuurd kunnen worden vanuit incredi mail.
Ik heb van alles al geprobeerd maar ik kom er niet uit.
Vriendelijke groeten Henk


Bericht 2 van 2

NL Computer Forum ~ Computerprogramma' s
Van:Don Esteban (NLHelp)Datum:03-03-2005
Aan:henkednsMsgID:2075.2
Onderwerp:incredi mailForum:ws-nlcomputer

Hallo Henk,

IncrediMail is in feite Outlook Express maar dan verbouwd tot 'pretpark' met smileys en verdere versierselen voor e-mail. Om Outlook Express te gebruiken i.p.v. de CompuServe mailclient moet het voor CS2000 eerst geconfigureerd worden. Hiervoor bestaat een stappenplan wat is opgeslagen in de sectie Veel gestelde Vragen van het NL Help Forum. Als je even op het berichtennummer klikt wat ik je dadelijk toon, opent zich automatisch dat Forum en krijg je het bericht voor je. 1328.1

Houd er rekening mee dat IncrediMail niet alleen een gratis programma is om de mails leuker te maken maar dat het tevens indringende spyware op de pc zet waar je eigenlijk niet om gevraagd heb. Het ieen en ander staat beschreven in de voorwaarden waar je mee accoord gaat als je IncrediMail installeert. Voorwaarden die velen nooit lezen omdat men denkt dat het toch altijd weer hetzelfde verhaal is. Wil je meer weten over spyware lees dan eens mijn uitleg hierover via http://donesteban.net/hpde/spyware.htm

Groeten,
Don Esteban (Sysop NL Help Forum)
Don Esteban Homepage