Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

171 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

24 april 2024, 16:56:47

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Ik probeer ook nieuw te zijn.  (gelezen 15873 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline lEmpereur

  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 14
  • Geslacht: Man
Ik probeer ook nieuw te zijn.
« Gepost op: 30 november 2009, 11:21:59 »
Enige jaren geleden hebben we het nuttige met het aangename weten te combineren en zijn een kilometertje of 1000 zuidelijker gaan wonen.We proberen met zwoegen en werken tot we het zweet in de bilnaad hebben staan ons hoofd boven water te houden, hetgeen aardig lukt want we wonen hier bijna 300 meter boven de zeespiegel.De contacten met onze Franse buren en dorpsgenoten lopen lekker en spreken al een goede mond Frans ( het eten en vooral Frans drinken gaat ons nog veel beter af)  maar Nederlands blijft toch de taal die we het best blijken te beheersen. Dat is de reden dat ik veel op Nederlandse sites en fora te vinden ben.

Ik heb al een aantal weken een probleem met een programma op de computer en ben al zoekend op deze site terecht gekomen. Ik heb de indruk dat het een goede en gezellige site is waar, vooral, mensen met kennis te vinden zijn.
Nu heb ik toch een probleempje, ik heb me vanuit Frankrijk geprobeerd aan te melden maar dat blijkt alleen met een sms te kunnen. Ik heb een aantal mailtjes gestuurd met de vraag hoe ik het op moet lossen. Ik heb bericht gekregen dat het aanmelden handmatig is gebeurd en daarvoor heb ik niet uit te brullen dank.
Het mooie is dat ik nu een gebruikersnaam heb, waar ik hopelijk veel plezier van zal hebben, maar toch heb ik al drie maal onderstaand bericht gehad.
Misschien is er iemand die weet wat ik hiermee moet.


Beste Lempereur,

Let op! Je moet deze laatste stap doorlopen om je aanmelding te voltooien. Om valse aanmeldingen te voorkomen en oplichters buiten de deur houden dien je een sms te sturen (1,5e). Dit is eenmalig en dus geen abonnement.

Woon je in Nederland, stuur een SMS naar 4888 met de tekst:
vio ncf Lempereur

Woon je in België, stuur een SMS naar 6603 met de tekst:
vio ncf Lempereur

Na je aanmelding heb je o.a. toegang tot:
- alle informatie op Nationaal Computer Forum
- de mogelijkheid zelf berichten te plaatsen en vragen te stellen
- het starten en onderhouden van een eigen weblog
- het aanmaken van een profiel
- contact leggen met andere gebruikers

Nationaal Computer Forum is met ruim 60.000 geregistreerde gebruikers één van de grotere Nederlandse websites over computers, hardware en software. Computer gebruikers kunnen hier terecht voor o.a. computerproblemen en uitwisseling van tips.


Bedankt voor de aanmelding,
Het Nationaal Computer Forum

Groeten en dank vanuit het land waar het vandaag, gezien de themperatuur en de regen, niet echt plezierig is om te verblijven.

Erik

Offline Michel Uphoff

  • Wizop
  • *****
  • Berichten: 1.816
  • Geslacht: Man
    • Tentoonstelling
Re: Ik probeer ook nieuw te zijn.
« Reactie #1 Gepost op: 1 december 2009, 01:04:09 »
Dag Erik,
 
Leuk dat je je even voorstelt. Bilnaadzweet of niet, het lijkt mij daar in la douce France in een aantal belangrijke opzichten beter toeven dan hier.
 
>> Misschien is er iemand die weet wat ik hiermee moet. <<
 
Wat je er mee moet weet ik niet, ik weet wel dat dat een ander forum is dan dit forum. Dit is het NLcomputerforum. En aangezien je hier al bent, vergeet je gewoon dat andere forum toch?
 
Tuurlijk!  ;)
 
Michel Uphoff
Homepage

Offline lEmpereur

  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 14
  • Geslacht: Man
Re: Ik probeer ook nieuw te zijn.
« Reactie #2 Gepost op: 1 december 2009, 12:37:53 »
Bonjour,
Laat het nu kloppen wat je zegt. Ik had me inderdaad ook op het andere forum geprobeerd aan te melden. Nu het toch moeilijker blijkt te zijn blijf ik toch hier. De eerste indruk is meestal de beste en ik hoop hier nog lang te blijven ,,hangen,,

Groeten van uit het land waar we nu nog wat hout in de kachel gaan gooien want hetblijft fris.

Offline Michel Uphoff

  • Wizop
  • *****
  • Berichten: 1.816
  • Geslacht: Man
    • Tentoonstelling
Re: Ik probeer ook nieuw te zijn.
« Reactie #3 Gepost op: 2 december 2009, 00:20:37 »
Bonjour Erik,
 
Wat was dat probleem met dat programma nou?
 
Daarvoor zijn we namelijk ook  ;)
Michel Uphoff
Homepage

Offline lEmpereur

  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 14
  • Geslacht: Man
Re: Ik probeer ook nieuw te zijn.
« Reactie #4 Gepost op: 2 december 2009, 00:39:50 »
Bonsoir;
Helaas moet ik je het antwoord schuldig blijven. Afgelopen weekend heb, nadat de computer was vastgelopen, een systeemherstel gedaan. Toen ik wat later de meeldoos opende kwamen er spontaan 5 berichten binnen en sindsdien draait het weer als vanouds.

Groeten uit het land waar we ondanks het feit dat het probleem opgelost is waarschijnlijk toch een echte digibeet zullen blijven.

Offline Ronald

  • Forum Manager
  • *****
  • Berichten: 1.856
  • Geslacht: Man
    • NL Computer Forum
Re: Ik probeer ook nieuw te zijn.
« Reactie #5 Gepost op: 3 december 2009, 21:46:32 »
Beste Erik,

Ook namens mij nog van harte welkom hier! Niets ten nadele van dat andere Forum, maar die bestaan vast nog geen 15 jaar. :D

Die systeemherstel-truc is trouwens een hele goede! Mooi dat dat probleem is opgelost. :)

Groeten,

Ronald
Forum Manager NL Computer Forum
Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE) - Business Intelligence