Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

205 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 10:09:16

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Mini optical mouse  (gelezen 8593 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Just Vecht

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 1.434
  • Geslacht: Man
Mini optical mouse
« Gepost op: 4 december 2009, 20:13:10 »
Goedenavond,

Door het reizen wat ik tot voor kort deed was ik aangewezen op een laptop. De laatste tijd gebruikte ik daarbij een kleine mobile muis van Microsoft. Fijne dingen! Maar de huidige is nou wel aardig gaar. Het muiswieltje draait niet meer zo lekker.

Aangezien we toch de stad in moesten heb ik mezelf maar een schoenkadootje gedaan in de vorm van een Sweex mini optical mouse. Die was onder de 9 euro lekker goedkoop en had daarvoor ook nog een opwindspoeltje voor het kabeltje. Draadloze muizen komen er bij mij niet meer in sinds ik in Kyoto, Japan heel laat op de avond een stelletje Panasonic batterijen moest kopen na een uur zoeken tegen een afzettersprijs wegens een spoedklus die af moest.

Ik zojuist het ding aan mijn Linux bak gehangen. Hij deed het meteen! Dat dacht ik wel. Op de verpakking stond Linux er niet bij en Windows Vista certified weer wel. Die onzin ken ik nou. Niks "Nieuwe hardware gevonden" en een tijdje wachten. Hij deed het gewoon.

Ik heb alleen de snelheid van de aanwijzer wat teruggezet. Dat was me veel te flits. En nou doet dat kleine ding het heel lekker! Ik ben benieuwd hoe lang hij meegaat. Sweex geeft twee jaar garantie, plus 10 jaar extended als je je laat registreren. Tjeeee ... . Dat is niet gek. :o
Ubuntu Steunpunt Zoetermeer e.o.- PC of laptop nog XP of Vista? Probeer Ubuntu!
GIMP cursusbundel, binnenkort 50 cursussen - Helpmij Magazine geen ads, 30.000 lezers