Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

222 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 12:07:38

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Jouw tip voor 2010? Vertel ... .  (gelezen 19097 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Just Vecht

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 1.434
  • Geslacht: Man
Jouw tip voor 2010? Vertel ... .
« Gepost op: 24 december 2009, 18:44:23 »
Het volgend jaar nadert met rasse schreden. Menigeen heeft dan bij deze gelegenheid een goed voornemen in gedachten.

Die goede voornemens komen soms niet uit, maar "nee heb je en ja kun je krijgen" ... .

En wat was jouw beste greep dit jaar? Iets met computers natuurlijk en verder iets in de trant van: ik deed .... en dat was hem helemaal. Of: ik kocht een ... en dat had ik jaren eerder moeten doen.

Leuk om even terug te kijken en misschien een heel goed idee voor de anderen.

Voor mezelf was het de volledige overstap naar Ubuntu Linux. De mensen die me kennen hier zal dat niet verbazen. Windows Vista eruit en Ubuntu erin. Ik voel me vooral bevrijd. Gek hè?

En jullie?

Ubuntu Steunpunt Zoetermeer e.o.- PC of laptop nog XP of Vista? Probeer Ubuntu!
GIMP cursusbundel, binnenkort 50 cursussen - Helpmij Magazine geen ads, 30.000 lezers

Offline TdJ

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 218
  • Geslacht: Man
    • Mijn bedrijf
Re: Jouw tip voor 2010? Vertel ... .
« Reactie #1 Gepost op: 25 december 2009, 00:32:33 »
Just,
 
Mijn goede voornemen is dat ik geen voornemen heb.  ;)
 
En wat was de beste greep afgelopen jaar? Gewoon blijven doen wat ik de jaren daarvoor ook heb gedaan en vooral ingaan op reactie van klanten die "vanwege de crisis" toch wel wat extra korting kunnen krijgen. Het gevolg is dat ik zeker weet dat we dat volgend jaar weer doen. Oftewel, laat je niet gek maken en blijf gewoon doorgaan met dat waar je zelf altijd al het vertrouwen in hebt gehad, als het dan fout gaat kun je alleen jezelf iets kwalijk nemen, maar niet dat je je teveel door anderen hebt laten beinvloeden.
 
TdJ