Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

77 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

16 april 2024, 19:39:38

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Sneeuw impressie van een machinist  (gelezen 14866 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Just Vecht

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 1.434
  • Geslacht: Man
Re: Sneeuw impressie van een machinist
« Reactie #15 Gepost op: 14 januari 2010, 09:34:53 »
Ik krijg alweer zin. Dan maar als een eskimo gekleed. Nou is die Thalys met 300 km/uur als ik hem scherp krijg helemaal niet spannend qua foto. Dus er moet een of ander effect omheen zitten.

Als jij nou even zwaait als je dat boogbruggetje neemt? Ik neem aan dat je aan de linkerkant zit? 8)
Ubuntu Steunpunt Zoetermeer e.o.- PC of laptop nog XP of Vista? Probeer Ubuntu!
GIMP cursusbundel, binnenkort 50 cursussen - Helpmij Magazine geen ads, 30.000 lezers

Offline RuudDeWit

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 885
  • Geslacht: Man
Re: Sneeuw impressie van een machinist
« Reactie #16 Gepost op: 15 januari 2010, 13:12:07 »
Hallo Just,
Citaat
Als jij nou even zwaait als je dat boogbruggetje neemt? Ik neem aan dat je aan de linkerkant zit? 8)
Nee, in de Traxx zit je aan de rechterkant :) Maar als ik je zie, zal ik zwaaien ;)
Vriendelijke groet,Ruud de Wit

Offline Just Vecht

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 1.434
  • Geslacht: Man
Re: Sneeuw impressie van een machinist
« Reactie #17 Gepost op: 15 januari 2010, 17:34:22 »
Hallo Ruud,

OK, dan moet ik dus rechts gaan staan. En dan ga jij bij 300 km/uur zwaaien en ik druk op de knop.

300 km/uur is 83 meter per seconde. Dus als je met je ogen knippert is die hele locomotief drie keer voorbij. Ga je wat verder weg staan dan is die trein zo klein dat ik je niet zie zwaaien.

Potverdikkie, nou zie je wel waar men hier mee bezig is. Driehonderd is heel erg hard.
Ubuntu Steunpunt Zoetermeer e.o.- PC of laptop nog XP of Vista? Probeer Ubuntu!
GIMP cursusbundel, binnenkort 50 cursussen - Helpmij Magazine geen ads, 30.000 lezers

Offline RuudDeWit

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 885
  • Geslacht: Man
Re: Sneeuw impressie van een machinist
« Reactie #18 Gepost op: 16 januari 2010, 15:54:26 »
Hallo Just,
Citaat
OK, dan moet ik dus rechts gaan staan. En dan ga jij bij 300 km/uur zwaaien en ik druk op de knop.
Nee ik niet, mij nog te snel ;) De huidige Fyra rijdt maximaal 160km en daar vind je mij in. We kunnen dus gewoon zwaaien...

Ja 300km is echt snel. Vorige week reed ik ter hoogte van de Moerdijkbrug over het gewone spoor met 140km, kwam de Thalys voorbij en dan kun je zien dat het echt heeeeel snel is.
Vriendelijke groet,Ruud de Wit