Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

216 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

29 maart 2024, 00:26:34

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: outlook 2007  (gelezen 17790 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline ostcalling
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 3
  • Geslacht: Man
outlook 2007
« Gepost op: 15 januari 2010, 09:12:19 »
Hi,

ik werkte met Outlook 2003, bij de ontvangen email had ik een extra kolom gemaakt met de naam Categories, deze was beschikbaar van Outlook zelf, in deze kolom schreef ik free tekst, dus alle tekst, vb ik, te doen, morgen, dringend...etc.
Nu werk ik met Outlook 2007 en heb mijn oude emails over geladen in Outlook 2007.
Wat nu de kolom Categories is een voorgemaakte tekst kolom, wil zeggen dat ik niet meer zomaar tekst kan schrijven, ik moet een voorgemaakte tekst selecteren ... dus heel anders dan Outlook 2003.

Weet er iemand raad hoe ik terug deze kolom Catergorie kan gebruiken voor vrije tekst.

Alvast bedankt
Osty

Offline Ronald

  • Forum Manager
  • *****
  • Berichten: 1.856
  • Geslacht: Man
    • NL Computer Forum
Re: outlook 2007
« Reactie #1 Gepost op: 25 januari 2010, 22:02:18 »
Beste Osty,

Ik denk dat je een héél specifieke vraag hebt gesteld, waar de meeste mensen geen idee van hebben. Ik zelf ook niet, eerlijk gezegd (ik kende die functie niet). ;)  Ben je er zelf inmiddels nog uitgekomen?

Groeten,

Ronald
Forum Manager NL Computer Forum
Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE) - Business Intelligence

Offline ostcalling
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 3
  • Geslacht: Man
outlook 2007
« Reactie #2 Gepost op: 26 januari 2010, 07:58:31 »
Hallo Ronald,

Wel ik heb enkele voorgemaakte teksten gemaakt in de kolom Categorie, die ik veel gebruik, is nu wel handig, met één muisklik heb ik de gewenste categorie voor mijn email, maar ik mis toch de free tekst ... misschien ooit.

Groetjes Osty    ;)