Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

255 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

19 april 2024, 06:03:54

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: cs telfort  (gelezen 16604 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline marie-josee
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 22
  • Geslacht: Vrouw
cs telfort
« Gepost op: 9 februari 2010, 23:02:02 »
Hoi allemaal

bericht aangepast door Peter: Adult URL verwijdert

daar ben i k weer. Zoals je misschien nog weet heb ik op de melding dat Cs t overgaf aan Telfort direkt gereageerd met een schrijven naar maastricht en wel op 22 oktoberMoest voor 1 december maar aangezien ik dinsdags  27-10  naar duitsland moest voor hartoperatie en niet wetend hoelang dat ging duren , en t evt daarna vergeten als ik vroeg thuis was , heb ik meteen op de ledenmail gerageerd dmv een opzegbrief. in december schreef Telfort 4,83 van mijn rekening.Ik dacht dat dat was omdat ik in kan bellen, -antiek maar kan wel in noodgeval  (maar alleen getest heb via dat *ikwilinbellen adres dat ik kreeg van jullie en dat dat de kosten voor dat testen waren Paar minuten en starttarief.  Maar nu is 28 januari weer 6,81 van mijn rekening geschreven Het waren dus geen inbelkosten , want dit bedrag is precies t bedrag dat CS in de brief aangaf voor een abo bij Telfort.Door de spanning rond mijn hartoperatie en dat ik wilde dat hij perse voor t weekend in maastricht lag heb ik geen kopie , heb hem handgeschreven en snel  voor 5 uur op de bus gedaan nog  , maar heb t op mijn pc staan dat ik op 22-10 heb gereageerd en ik weet nog precies wat ik schreef Reden erbij gezet en mijn accountnaam en adres natuurlijk .Ergens las ik dat er wel meer adressen gewoon moesten betalen, rekening kregen heeft CS dit bewust niet doorgegeven of  wat? Weten jullie hier meer van. Doordat ik dat inbelprovider gedoe heb , ben ik toch niet met telfort  in contract? ik heb bovendien niet eens gegevens. ik heb NIKS..alleen een afschrift. Staat op  t afschrift ook nog meer info
...url verwijdert... /mijn...fort maar ik heb daar niks van en mee. Weten jullie wat er aan de hand is en wat ik kan/ moet doen want dit lijkt me niet goed Moet toch wel een fout zij van CS of niet???groet m.josee
« Laatst bewerkt op: 9 februari 2010, 23:31:23 door Peter »

Offline RuudDeWit

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 885
  • Geslacht: Man
Re: cs telfort
« Reactie #1 Gepost op: 10 februari 2010, 18:06:27 »
Hallo Marie-Josee,

Jeetje een hartoperatie. Ik hoop dat het allemaal goed is gegaan en dat je snel herstelt van deze operatie. Ik wens je heel veel beterschap. Ik kan je helaas niet verder helpen omdat ik daar te weinig verstand van heb. Misschien kan Ronald je verder adviseren. Heb je al wel met de helpdesk van Telfort contact gezocht want die is nu verantwoordelijk voor de verbinding, je abonnement en administartie.  Succes !
Vriendelijke groet,Ruud de Wit

Offline Leon

  • Forumfan
  • ***
  • Berichten: 180
  • Geslacht: Man
Re: cs telfort
« Reactie #2 Gepost op: 10 februari 2010, 19:00:39 »
Hoi Marie-Josee,

Een berichtje uit begin deze maand.

Hallo allemaal,

Hier even een berichtje van de helpdeskmedewerker van CompuServe.
Vanaf 1-2-2010 is de helpdesk van CompuServe bereikbaar:
Maandag t/m vrijdag van 9:00 - 17:30 uur
Zaterdag en zondag van 9:00 - 17:00 uur
Telefoonnummer: 020-2005250 (lokaal tarief)
De CompuServe helpdesk sluit op 28-2-2010.
Als er na 28 februari 2010 nog CompuServe (Classic) vragen of problemen zijn, dan kan ik misschien nog iets betekenen.

Groeten, Guido  :)

Er zal ongetwijfeld iemand zijn die dat mooier kan linken maar volledig kopiƫren gaat mij toch heel wat beter af dan selectief knippen en plakken. :)
Groeten, Leon
Life is like a roller coaster. It's always a different thrill each day.

Offline marie-josee
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 22
  • Geslacht: Vrouw
Re: cs telfort
« Reactie #3 Gepost op: 10 februari 2010, 22:46:18 »

Hallo Ruud

>>>>Jeetje een hartoperatie. Ik hoop dat het allemaal goed is gegaan en dat je snel herstelt van deze operatie. Ik wens je heel veel beterschap. <<<

ja de 2e al>  :(  In september had ik er ook 1,  maar  de cardioloog zei hier al,:kan zijn dat ze aan beide kanten iets moeten doen (ablatie) maar dat moeten ze zelf daar constateren) en vroeg daar geen toestemming voor aan bij t ziekenfonds nog niet ,,immers t was niet 100 % zeker.. En in Duitsland vond men  dus dat er meer gedaan moest dan wat aangevraagd was en dus *mocht * ik terugkomen op 27 okt...Eerst moet t geregeld zijn he wat centjes betreft....
Het heeft niet afdoende  geholpenSlagingskans =60-90%  Heb eergisteren weer met een holter gelopen.Vg week uitslag   Hartslag was zojuist 118 in rust, dus veel te hoog. de 2 keer hebben ze een longvenenablatie gedaan, dan moeten ze dwars door je tussenschot heen. en branden allerlei weefsels weg.het viel gelukkig mee.Ik ging naar duitsl. omdat hier 9 maanden wachttijd was en daar kon ik binnen 2 weken terecht.
We zijn er nog hahahah
Dank je wel


. >>>>>>Heb je al wel met de helpdesk van Telfort contact gezocht want die is nu verantwoordelijk voor de verbinding, je abonnement en administartie.  Succes !<<<<<<<<
ja heb een nummer opgesnord Ze vonden t een vaag verhaal....Ze bekeken t nog...Als ik binnen een korte termijn t niet terug heb laat ik t storneren
 :-X
groet mjosee

Offline marie-josee
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 22
  • Geslacht: Vrouw
Re: cs telfort
« Reactie #4 Gepost op: 10 februari 2010, 22:48:49 »
Hoi Marie-Josee,

Een berichtje uit begin deze maand.

Er zal ongetwijfeld iemand zijn die dat mooier kan linken maar volledig kopiƫren gaat mij toch heel wat beter af dan selectief knippen en plakken. :)

Mooi zo.Hier kan ik wat mee. want ze geloofde me niet Ik wilde er vandaag direkt werk van maken omdat t al 28 jan en 28 dec is afgeschreven, dus nummer opgespoord. Ze vonden t een vaag verhaal....Het is toch de waarheid..

Dank je wel voor je bericht.. Fijn dat CS jullie nog wat liet horen   :-\
groetjes m.josee

Offline Guido Slenter
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 21
  • Geslacht: Man
Re: cs telfort
« Reactie #5 Gepost op: 23 februari 2010, 13:25:58 »
Beste Marie-josee,

Is jouw probleem al opgelost?
Heb je een bevestiging gekregen van je opzegging bij Telfort?
Er vermoed dat er iets mis is gegaan met de opzeggen bij CompuServe.
Als je mij jouw E-mailadres stuurt via dit bericht, dan kan het even voor je nakijken.

Met vriendelijke groet,

Guido Slenter
CompuServe Ledenservice  :)

Offline marie-josee
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 22
  • Geslacht: Vrouw
Re: cs telfort
« Reactie #6 Gepost op: 8 maart 2010, 00:35:04 »
Hallo Guido

Sorry beetje laat door omstandigheden

Nee t is nog niet  helemaal opgelost... 25 febr heeft Telfort er weer geld afgehaald
ik heb intussen CS gebeld (omdat die tot 28-02 nog de helpdesk hadden zitten)  en die zeggen weer dat t bericht pas op 17 -11 binnen was  en dat er *ergens* een foutje zit...
Nou, dat is dan tevoet gebracht want t is 22-10 verzonden door mij

OoK CS zou t nog eens doorgeven werd me verteld maar ondanks dat  noppes.

 Ik heb 03-03 toen ik ontdekte dat er weer was afgeschreven Telfort weer gebeld  Ze zouden t terugstorten   Dat werd mij op 12-02 echter ook al meegedeeld , dus heb ik gevraagd wanneer ze dat van plan waren ..Wisten ze niet.Kon weken duren. ???
Toen heb ik mijn bank opgebeld en gevraagd te storneren.De laatste 2 heb ik terug , die van dec kon niet meer, was langer dan 56 dagen geleden
 

Mijn email bij Cs was thijscats@cs.com

Zou t wel fijn vinden als t opgelost werd want ik laat dan dadelijk (als ik alles binnen heb), telfort gewoon blokkeren bij de bank zodat ze niks meer kunnen

Overal pakken ze maar De energieleverancier wil even 25000 kwh afrekenen terwijl we maar altijd 1800 -2000kwh verbruiken
En zo gaat t maar door.Telefoonaanbieder ben ik ook al  1 jaar mee aan t vechten omdat ik *blijf hangen* in hun chargon gesproken... dus ook dubbel abonnement.

Niet bevorderlijk voor de gezondheid al dat vechten  Nu is Telfort maar een klein bedrag(bijeen 18,45 maar  toch...

groetjes m.josee
Aanvulling
Ik heb van niemand iets gehad.Ik moest helemaal niet aangemeld zijn bij Telfort dus zou ik ook niks moeten ontvangen over een afzegging Heb ook geen welkom gehad Helemaal niks., alleen afschrijvingen Het laatste schriftelijke kontakt was mijn opzegging .Postfout????

Offline Guido Slenter
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 21
  • Geslacht: Man
Re: cs telfort
« Reactie #7 Gepost op: 8 maart 2010, 14:09:02 »
Beste Marie-josee,

Hoewel de CompuServe Helpdesk sinds 1-3-2010 gesloten is, ben ik bereid een bevestiging van je opzegging te sturen naar Telfort, zodat je ook de betaling van december 2009 terugkrijgt.
Wil je de volgende gegevens sturen naar dit E-mailadres bijlagen(at)cs.com (belangrijk)?
- naam
- adres
- telefoonnummer
- E-mailadres
- soort ADSL abonnement (bv ADSL 8 + telefonie

Bij voorbaat dank,
Guido

 

Offline marie-josee
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 22
  • Geslacht: Vrouw
Re: cs telfort
« Reactie #8 Gepost op: 8 maart 2010, 16:53:23 »
Hallo Guido

Zou fijn zijn

Ik heb je zojuist  een mail gestuurd

vr gr. m.josee

Offline marie-josee
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 22
  • Geslacht: Vrouw
Re: cs telfort
« Reactie #9 Gepost op: 9 maart 2010, 00:29:46 »
Hallo Guido

ja ik heb alles zojuist gelezenHeel fijn dat je dit gedaan hebt voor me
 en uiteraard laat ik weten als ik wat hoor.
ik vind t nog steeds jammer dat CS weg is..
Weet je, 's avonds als ik mijn pc wilde afsluiten  ging ik altijd nog even naar mijn post Ik  wil nog steeds naar CS en dan pas afsluiten..... Ja zat er vanaf t begin van CS bij,, dus gewoonte geworden...
 
met vr groetjes m.josee