Hoi All,
Ik heb nog niet intensief gezocht maar misschien weet iemand het zo uit zijn blote bol:
Als ik op Forum X een bericht schrijf en tussentijds op Internet even iets wil opzoeken via een link met een van de snelkoppelingen onder in de taakbalk dan verschijnt de gezochte Internetpagina niet op een nieuwe pagina maar wordt het Forum verwisseld met de gezochte pagina. Gevolg dat als ik terugkeer naar dat Forum om mijn in de maak zijnde bericht af te maken het foetsie is en ik weer opnieuw kan beginnen. Is dit iets wat standaard in IE 8 is geslopen? Dit was vroeger toch niet zo?
Ik kan mijn probleem omzeilen door het E-ikoontje van IE 8 ook in de taakbalk te zetten en daarmee een nieuw venster te openen. Via die E opent zich n.l. wél een nieuw venster. Wat ik echter wil is dat er via de taakbalksnelkoppelingen gewoon iedere keer nieuwe vensters worden geopend. Lijkt me te moeten kunnen maar waar zat het knopjen nu ook alweer.. Don
Ik ben inmiddels een stukje verder maar nog niet waar ik wezen wil. Ik kan inmiddels de geopende pagina's boven in een werkbalk bewaren en switchen van de een naar de ander. Hiermee heb ik weliswaar nog geen mogelijkheid om 2 paginas naast elkaar te zetten maar ik ben het voorgaande niet meer kwijt.