Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

224 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 11:43:45

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Outlook 2007 vraag....  (gelezen 12504 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline NoizeOffice
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 1
  • Geslacht: Man
Outlook 2007 vraag....
« Gepost op: 5 maart 2010, 11:50:02 »
Hey iedereen,

ik heb al wat aantal uren zoek werk er op zitten maar kon niet vinden wat ik zocht dus ik dacht ik ga het vragen op een forum :)

mijn vraag is: Is het mogelijk om 1 algemeen briefpapier template te hebben voor meerdere gebruikers, en datie dan automatisch de namen van de gebruikers er onder zet?

bij voorbaat dank voor de reactie :)

groetjes NoizeOffice!

Offline Michel Uphoff

  • Wizop
  • *****
  • Berichten: 1.816
  • Geslacht: Man
    • Tentoonstelling
Re: Outlook 2007 vraag....
« Reactie #1 Gepost op: 6 maart 2010, 00:24:00 »
Dag,
Citaat
Is het mogelijk om 1 algemeen briefpapier template te hebben voor meerdere gebruikers, en datie dan automatisch de namen van de gebruikers er onder zet?
Je hebt het over een pc met meerdere gebruikers naar ik aanneem.
 
Ik denk dat dat toch wel erg moeilijk wordt. Mogelijk kan je een map aanmaken die door allen te bereiken is met daarin een sjabloon, maar ik denk dat je voor het toevoegen van de gebruikersnamen niet onder zelf programmeren met bijvoorbeeld Visual Basic for Applications uit komt, als dat al wil lukken.
Zelf heb ik geen ervaring met Outlook 7, dus wie weet heeft een ander hier nog een geniaal idee, maar mijn eerste reactie is dus: Nee, niet zonder allerhande programmeertruc's.
 
Mogelijk ligt het anders als je doelt op meerdere gebruikers in een netwerk met een Exchange of Sharepoint server, maar daar weet ik te weinig vanaf.
 
Michel Uphoff
Homepage