Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

216 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 17:13:35

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Melding ongelezen e-mail in Welkomst scherm XP home  (gelezen 14422 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Henk van Asselt

  • Forumfan
  • ***
  • Berichten: 146
  • Geslacht: Man
Melding ongelezen e-mail in Welkomst scherm XP home
« Gepost op: 6 maart 2010, 00:48:26 »
Hallo,

Als het welkomst scherm in beeld komt, dan staat er bij mijn account de melding, dat er nog 1 ongelezen e-mail is. Als ik nu Outlook 2007 open, dan kan ik geen enkele ongelezen e-mail vinden.  ???  Hoe krijg ik deze melding weg?
Groetjes,
Henk

Offline RuudDeWit

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 885
  • Geslacht: Man
Re: Melding ongelezen e-mail in Welkomst scherm XP home
« Reactie #1 Gepost op: 6 maart 2010, 16:08:43 »
Dag Henk,

Is het misschien een melding van een ander mailprogramma zoals Windows live mail en Gmail? Loop dan even de instellen na. Het onderdeel dat deze mail check doet wordt tijdens het opstarten uitgevoerd. Vanuit het startmenu > Uitvoeren > typ en start msconfig en kijk onder de tab Opstarten of je kunt zien welk programma hier verantwoordelijk voor is.
Vriendelijke groet,Ruud de Wit

Offline Michel Uphoff

  • Wizop
  • *****
  • Berichten: 1.816
  • Geslacht: Man
    • Tentoonstelling
Re: Melding ongelezen e-mail in Welkomst scherm XP home
« Reactie #2 Gepost op: 6 maart 2010, 16:32:02 »
Dag Henk,
 
Dit veel voorkomende foutje is eenvoudig te repareren en te voorkomen met TweakUI voor Windows XP.
Ik zet die meldingen zelf het liefst uit, juist omdat het zo eenvoudig mis gaat.
Dus heb je XP, installeer dan TweakUI, omdat dit eenvoudige tooltje nog veel meer van dit soort handige opties heeft.
 
Heb je geen behoefte aan tweakui of je gebruikt Vista, gebruik dan attached programmaatje.
 
Michel Uphoff
Homepage