Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

179 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

18 april 2024, 12:51:29

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Opheffen e-mailaccount nu Compuserve niet meer bestaat???  (gelezen 17093 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline remimo
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 1
  • Geslacht: Vrouw
Opheffen e-mailaccount nu Compuserve niet meer bestaat???
« Gepost op: 24 maart 2010, 12:37:45 »
 ??? Hallo beste forum bezoekers. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Compuserve is overgenomen door Telfort, maar die nemen niet de e-mailaccounts over van compuserve. Nu is het zo dat ik een ADSL-Go abonnement had vanuit de KPN in samenwerking met Compuserve. Dit abonnement is nu alleen van KPN. Ik betaal dus aan KPN maar heb nog een Compuserve e-mailaccount. Door verhuizingen heb ik geen CS software meer op mijn computer staan en lees mijn mail uit via webmail. Maar nu wil ik van mijn e-mail account af. Telfort kan niets voor mij doen. Compuserve ook niet meer omdat zij alleen verwijzen naar Telfort. En Compuserve in Amerika kan niets als ik niet aan hen betaal.
Weet iemand hoe ik mijn e-mailaccount kan stilzetten?

Offline Ronald

  • Forum Manager
  • *****
  • Berichten: 1.856
  • Geslacht: Man
    • NL Computer Forum
Re: Opheffen e-mailaccount nu Compuserve niet meer bestaat???
« Reactie #1 Gepost op: 24 maart 2010, 13:26:31 »
Beste Remi,

Ik weet niet of het werkt, maar in dit bericht kun je lezen hoe je een aol.nl account kunt laten sluiten. Wellicht dat men dit ook met cs.com accounts doet: http://forum.nlcomputerforum.nl/index.php/topic,1697

Andere opties (in te stellen via de webmail) zijn:

- Blokkeer alle inkomende mail (via webmail.aol.nl na inloggen rechtsboven naar Instellingen gaan, links naar Spaminstellingen en kies bij Afzenderfilter de onderste optie).
- Stel een 'Dit e-mailadres wordt niet meer gelezen' autoreply in (ook weer rechtsboven naar Instellingen, links naar Algemeen en kies bij E-mail met afwezigheidsbericht voor Aangepast.

Succes! En mocht het gelukt zijn met het laten afsluiten van je account, zou je dat dan ajb nog even kunnen terugmelden hier op het Forum? Dit is nl. iets dat ik niet zelf kan testen, want ik wil m'n account juist wél behouden. ;)

Groeten,

Ronald
Forum Manager NL Computer Forum
Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE) - Business Intelligence

Offline Guido Slenter
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 21
  • Geslacht: Man
Re: Opheffen e-mailaccount nu Compuserve niet meer bestaat???
« Reactie #2 Gepost op: 25 maart 2010, 09:09:40 »
Hallo Ronald,

De instellingen op de website van www.aol.nl werken niet (goed).
Ik heb dit laatst getest met mijn CS account. (afwezigheidbericht ingesteld, werkt niet)
Verder wordt de website www.aol.nl per 6-4-2010 opgeheven.
Ik vermoed dat deze opties alleen werken als je een AOL E-mailadres hebt.

En Remimo, je CompuServe E-mailaccount is sinds 1 januari 2010 gratis.
Advies, bekijk je CS account de komende 6 maanden via webmail en als mensen je een bericht sturen, stuur dan een mail terug met je nieuwe (of huidige) E-mailadres.  ;)

Groeten, Guido