Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

121 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

18 april 2024, 19:16:21

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Nederlandse aol.nl webmail sluit per 6 april  (gelezen 28050 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ronald

  • Forum Manager
  • *****
  • Berichten: 1.856
  • Geslacht: Man
    • NL Computer Forum
Nederlandse aol.nl webmail sluit per 6 april
« Gepost op: 24 maart 2010, 13:09:29 »
Beste Forumleden,

Onderstaande mededeling kwam ik zojuist tegen op webmail.aol.nl (de Nederlandse versie van de Webmail die ook voor CompuServe mailboxen te gebruiken is.

Groeten,

Ronald



Beste AOL Mail-gebruiker,

Helaas moeten we je melden dat we vanaf 6 april geen AOL Mail meer aanbieden in jouw taal. Je blijft echter nog wel toegang houden tot je AOL Mail-account. Vanaf 6 april word je automatisch omgeleid naar de Engelse versie van AOL Mail. Als je deze versie van AOL Mail gebruikt, stem je daarbij in met de Gebruiksvoorwaarden en het Privacybeleid van AOL UK. Beide zijn grotendeels vergelijkbaar met je huidige Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid.

Let op: de Engelse versie van AOL Mail is alleen beschikbaar in het Engels.Je e-mailadres blijft hetzelfde, net als je Postvak IN, opgeslagen e-mails, mappen, contactpersonen en agenda-invoer. Je kunt gewoon je e-mailadres en wachtwoord invoeren om AOL Mail te openen.

De Engelse versie van AOL Mail heeft dezelfde functionaliteit als je lokale versie. Je blijft dus toegang houden tot al je favoriete functies.We hopen dat je AOL Mail blijft gebruiken.

Onze excuses voor het mogelijke ongemak.
Vriendelijke groet,

Het AOL Mail-team


FAQ

Waarom stoppen jullie met de lokale versie van AOL Mail?
Naar aanleiding van onderzoek naar onze services in de landen waar we deze aanbieden, hebben we besloten om de ondersteuning van AOL Mail in een aantal Europese talen te beëindigen. We betreuren het ongemak dat sommige van onze klanten hierdoor ervaren. We denken echter dat we een betere AOL Mail-ervaring kunnen bieden als we ons focussen op de grootste Europese markten.

Kan ik mijn e-mailadres houden?
Ja, je kunt je e-mailadres houden. Je kunt gewoon je e-mailadres en wachtwoord invoeren om AOL Mail te openen.

Wat gebeurt er met mijn Postvak IN, opgeslagen e-mails en contactpersonen?
Niets. Ze zijn automatisch beschikbaar als je de Engelse versie van AOL Mail gebruikt.

Is de Engelse versie van AOL mail anders?
De Engelse versie van AOL Mail heeft dezelfde functionaliteit als je lokale versie. Je blijft dus toegang houden tot al je favoriete functies.

Kan ik mijn AOL-account ook sluiten?
We begrijpen dat je na deze verandering misschien geen gebruik meer wilt maken van AOL Mail.
Als je je AOL Mail-account wilt sluiten, kun je een e-mail sturen naar  accnclos@aol.com Vermeld in de onderwerpregel dan de woorden ‘CANCEL MY ACCOUNT’ (‘MIJN ACCOUNT ANNULEREN’).

Je moet deze e-mail verzenden via je AOL Mail-account.

We wijzen je erop dat je na het sluiten van je account niet meer kunt inloggen bij AOL Mail.

Forum Manager NL Computer Forum
Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE) - Business Intelligence