Beste lezer,
Net compuserve in de USA gebeld met het nummer van Guido en een heel aardige dame, Jenny van Compuserve, aan de lijn gehad maar deze kan mij, naar mijn herhaaldelijk aandringen, niet helpen.
Ze gaf daarbij aan dat zij GEEN @cs.nl accounts hebben en of ik wel een betalende Compuserve klant was...
Ik heb haar het probleem nogmaals voorgelegd met de vraag waar ik dan wel terecht kon. Hier kon ze mij ook geen antwoord op geven (het lijkt ook wel weer een Thaise of anderzinds Aziatische callcenter te zijn...). Voordat zij mijn bloed naar het kookpunt kon krijgen heb ik haar maar vriendelijk bedankt. Aan mijn engels kan het niet liggen want dat spreek ik toch wel aardig goed.
Tja, heeft er iemand hier nog een idee? Ik zou erg dankbaar zijn omdat het gaat om voice-berichten die in deze mailbox staan van mijn net overleden vader. Deze wil ik graag voor later bewaren als ik er ooit nog bij kom,
M (v)