Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

202 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 22:51:30

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Vraag over vreemde vermeldingen in mijn "Systeemvak pictogrammen"  (gelezen 14990 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hanegraaff
  • Gast
Beste mensen
 
Ik gebruik Windows 7 op mijn computer. Maar toen ik vandaag het "Systeemvak Pictogrammen" opende zag ik dat er onder het kopje "Windows Verkenner" stond vermeld: 1 document(en) in de wachtrij voor Hanegraaff en onder een ander kopje "Windows Verkenner"stond vermeld: Wacht tot de sessie gesloten is zodat de schijf op een andere computer kan worden gebruikt. (zie ook de screenprint die ik bij dit bericht heb gevoegd)
 
Ik begrijp NIET wat dat betekent, omdat ik (zover ik weet) helemaal GEEN document(en) in een wachtrij heb staan en ik ook geen enkele "sessie" open heb staan.
(1) Wie kan mij vertellen wat dit betekent (2) en wie kan mij vertellen hoe ik dit "probleem" kan oplossen en deze vermeldingen dus kan laten verdwijnen?
 
Ben Hanegraaff

« Laatst bewerkt op: 4 juli 2010, 20:24:08 door Ronald »

hanegraaff
  • Gast
Re: Vraag over vreemde vermeldingen in mijn "Systeemvak pictogrammen"
« Reactie #1 Gepost op: 29 juni 2010, 07:13:15 »
Beste allemaal,
 
Gisteren stelde ik een vraag over "vreemde vermeldingen" die ik zag. Maar ... dit probleem heeft zich echter vanzelf opgelost. Waarschijnlijk was het zelfs niet eens een probleem, maar waren het vermeldingen die ik gewoon verkeerd heb beoordeeld! Alles is nu dus Oké! Maar ik wil tot slot nog wel vermelden dat het toch wel fijn is dat een forum zoals dit bestaat, want als je een keer een vraag hebt, dan is dit een plaats waar je zo'n vraag in ieder geval kunt stellen!
 
Ben Hanegraaff

Offline Stef
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 32
  • Geslacht: Man
Re: Vraag over vreemde vermeldingen in mijn "Systeemvak pictogrammen"
« Reactie #2 Gepost op: 1 juli 2010, 21:54:00 »
Ben het helemaal met je eens dat zo'n forum een fijn iets is op het moment dat je met een vraag zit, btw je kon gewoon in je eigen topic een reply posten want die komt op zo'n moment automatisch bovenaan te staan op de fron page  ;)

Offline Ronald

  • Forum Manager
  • *****
  • Berichten: 1.856
  • Geslacht: Man
    • NL Computer Forum
Re: Vraag over vreemde vermeldingen in mijn "Systeemvak pictogrammen"
« Reactie #3 Gepost op: 9 juli 2010, 20:20:39 »
Hoi Ben en Stef,

Dank voor jullie mooie woorden! Ik heb nog even de lijmkwast gepakt en de berichten aan elkaar geplakt. ;)

Groeten,

Ronald
Forum Manager NL Computer Forum
Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE) - Business Intelligence