Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

216 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 10:14:05

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: compuserve  (gelezen 17518 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline plaarveld
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Man
compuserve
« Gepost op: 13 juli 2010, 11:12:32 »
bij de overname van compuserve naar telfort bleven zaken mij toch onduidelijk. Er werd gezegd, u hoeft niets te veranderen, later kreeg ik mijn twijfels of ik het compuserve e-mailprogramma nog steeds kon blijven gebruiken. Ik dacht van wel. enkel voor inbellers zou dat niet meer mogelijk zijn. Voor adsl-gebruikers dus nog wel.
Ondertussen is de website van compuserve niit meer toegankelijk. Echter het e-mail programma van compuserve is nog steeds te gebruiken.
Mijn vraag is nu, is dit gebruik veilig? of is het beter over te gaan naar het programma outlook express?
 
Dank voor je advies
 
PL

Offline Ronald

  • Forum Manager
  • *****
  • Berichten: 1.856
  • Geslacht: Man
    • NL Computer Forum
Re: compuserve
« Reactie #1 Gepost op: 13 juli 2010, 19:57:40 »
Beste PL,

Allereerst: van harte welkom op het NL Computer Forum! :)

Voor het programma van CompuServe geldt: zo lang het werkt, werkt het. Maar er is dus 0,0 garantie over hoe lang het nog blijft werken. Ook is er geen 'echte' support meer voor. Nou ja, hier op het Forum kun je natuurlijk nog wel je vragen stellen, maar als wij er niet uitkomen, dan heb je pech. ;)

Het is aan AOL om op een kwade dag te besluiten om te stoppen met het aanbieden van gratis @cs.com mailadressen. Wanneer dat gaat gebeuren, is koffiedik kijken, maar ooit komt het ervan. Zo langzamerhand uitkijken naar een ander mailadres lijkt mij persoonlijk wel verstandig. Dat geldt helemaal als je @cs.com adres je belangrijkste mailadres is!

Groeten,

Ronald
Forum Manager NL Computer Forum
Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE) - Business Intelligence

Offline plaarveld
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Man
Re: compuserve
« Reactie #2 Gepost op: 14 juli 2010, 07:23:22 »
Ronald,
 
bedankt voor advies.
ik zal tzt mijn telfort- emailadres gaan gebruiken, met programma outlook- express
 
groet,
 
PL