Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

207 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 18:56:47

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Youtube 02  (gelezen 12963 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Paul

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 551
  • Geslacht: Man
Youtube 02
« Gepost op: 22 juli 2010, 16:00:51 »
Ik ben nogal op youtube bezig en nu zie ik ineens dat allerlei dingen weer anders zijn vandaag.......het ligt geloof ik niet aan mij.
Ik zie ook een symbooltje naast het logo van youtube met  02 .Hoop dat ze niet teveel verschoven hebben.De geschiedenis is iig weg,het heet nu ´bekeken´ .


Ook nog wel een vraagje of iemand wijs kan worden uit die die databasegegevens die je kunt downloaden (.csv)
Heel veel mensen schijnen wel langs m´n filmpjes te komen maar bekijken het niet (net als m´n channel) Hoe kan dat? Filmpjes beginnen toch te spelen als je de link aanklikt.


Groet,Paul


Ik heb maar eens op dat 02 geklikt,het blijkt een project om 24 july van alles van over de wereld vast te leggen op video.
http://googleblog.blogspot.com/2010/07/life-in-day.html

« Laatst bewerkt op: 22 juli 2010, 16:10:07 door Paul »

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: Youtube 02
« Reactie #1 Gepost op: 22 juli 2010, 20:38:56 »
Hoi Paul,

Citaat
Ook nog wel een vraagje of iemand wijs kan worden uit die die   databasegegevens die je kunt downloaden (.csv)
http://www.google.com/support/youtube/bin/answer.py?hl=en&answer=146134


groeten, Peter

Offline Paul

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 551
  • Geslacht: Man
Re: Youtube 02
« Reactie #2 Gepost op: 22 juli 2010, 22:52:53 »
Hoi Peter,


Bedankt,geloof niet dat het antwoord erbij staat.
In die csv staan nl zo´n 900 hits uit allerlei landen van een video die ik gisteren heb geupload en de video is maar 10 keer bekeken.Waar komen al die andere hits vandaan vraag ik me af?


Groet,Paul

Offline Paul

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 551
  • Geslacht: Man
Re: Youtube 02
« Reactie #3 Gepost op: 26 juli 2010, 13:12:41 »
Nog iets bijzonders bij youtube,je kunt nl in een reactie het tijdsstip vermelden waar je iets gezien hebt in het filmpje en dan verschijnt dat aanklikbaar in je bercht,als je dat klikt springt het filmpje direct naar dat punt.
bv Haydn: Symphony No. 100 "Military" / András Schiff · Berliner Philharmoniker
Bij de reacties staat iemand die dat gebruikt.


Ik zie echter niet hoe je dat tijdstip als link kunt vastleggen.De link die je krijgt als je rechtsklikt op dat 0:46 laat het filmpje gewoon vanaf het begin spelen als je die in de adresbalk kopieert.
Iemand een idee hoe je zo´n link kunt maken die vanuit de adresbalk wel werkt?


Groet,Paul


Ook wel grappig dat je bij die berliner philharmoniker kaartjes kan kopen om iets te zien,ook live.(en in hoge kwaliteit)