Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

215 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 17:23:16

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Compuserve E-mail  (gelezen 20129 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Iwago
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 1
  • Geslacht: Man
Compuserve E-mail
« Gepost op: 24 augustus 2010, 18:55:26 »
Hallo Ronald,
Kun jij zeggen of ik mijn mailadres van compuserve gewoon kan behouden ( zit nu via telfort) als ik naar een andere provider zou gaan ?
Ik gebruik mijn @cs.com al zoveel jaren dat ik eingelijk hem wil blijven gebruiken

Bedankt voor je reactie

Groetjes Wouter

Offline Ronald

  • Forum Manager
  • *****
  • Berichten: 1.856
  • Geslacht: Man
    • NL Computer Forum
Re: Compuserve E-mail
« Reactie #1 Gepost op: 16 september 2010, 21:54:15 »
Hoi Wouter,

Het gebruik van je @cs.com staat los van het wel/niet hebben van een Telfort abonnement. Maar hoe lang de @cs.com adressen nog blijven werken, is koffiedik kijken! Die beslissing is aan AOL. Dat soort afsluitingen kondigen ze trouwens doorgaans wel netjes van te voren aan, en ik verwacht persoonlijk niet dat ze dit snel zullen gaan doen. :)

Groeten,

Ronald
Forum Manager NL Computer Forum
Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE) - Business Intelligence

Offline mermaid
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 1
  • Geslacht: Man
Re: Compuserve E-mail
« Reactie #2 Gepost op: 18 oktober 2010, 13:02:14 »
Hallo Ronald,

De laatste tijd heb ik steeds problemen met aol.nl, bij het inloggen krijg ik regelmatig het bericht niet bereikbaar, en mijn cs.com is op dit moment helemaal niet meer bereikbaar, hebben andere gebruikers ook dit probleem.

Groet
Norbert

Offline Hans UCS
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 4
  • Geslacht: Man
Re: Compuserve E-mail
« Reactie #3 Gepost op: 24 oktober 2010, 12:12:56 »
NL C F -ers,
 
Mijn cs.com adres is sinds een week ook niet meer bereikbaar.
De afgelopen maanden werkte het webmail-wachtwoord niet meer en kon ik nog enkel "automatisch" op mijn werkcomputer inloggen via "favorieten" op Internet Explorer...
Als ik op de compuserve-browser via "wachtwoord vergeten" probeer te herstellen, na die vreemde letters te hebben overgetypt, ga ik in de loop en lees ik nu dat mijn mailbox is geblokkeerd.
 
Wat zou ik graag mijn mailbox nog één keer lezen voordat ik voorgoed overga naar gmail.
 
Verder: ook ik ben door Telfort in december verleid om aan hen abonnementsgeld te gaan betalen voor mijn CompuServe mailadres. Nu realiseer ik me dat er geen verband is tussen die twee en dat ik tientallen euro's in het putje heb gegooid.

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: Compuserve E-mail
« Reactie #4 Gepost op: 24 oktober 2010, 13:35:34 »
Hallo Hans,

Welke internet browser gebruik je op het werk? Als dat bijvoorbeeld Mozilla FireFox of Google Chrome is zou je eens kunnen kijken bij de opgeslagen wachtwoorden.

Kun je wel inloggen met de Computer browser?

Als je Telfort geen machtiging hebt gegeven kun je dat bedrag terug laten storten binnen 30 dagen na afschrijven.


groeten, Peter