Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

221 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 15:31:54

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Outlook Express  (gelezen 14576 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline henkhoek

  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 25
  • Geslacht: Man
Outlook Express
« Gepost op: 29 maart 2011, 10:19:32 »
Probleem met Outlook express,al geruime tijd werkt de link in een mail bericht niet naar behoren,soms helemaal niet.
Mail doorgestuurd naar IncrediMail en deze link in het mailtje werkt direct.
Wie weet er een oplossing voor.
bvd gr henkhoek

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: Outlook Express
« Reactie #1 Gepost op: 29 maart 2011, 18:57:51 »
Hoi Henk,

Citaat
Probleem met Outlook express,al geruime tijd werkt de link in een mail bericht niet naar behoren,soms helemaal niet.
- Sluit Internet Explorer en Outlook Express
- Start de verkenner, ga naar menu Extra - Mapopties, tab "Bestandstypen"
- Selecteer bij Extensies URL en klik op Geavanceerd
er verschijnt nu een venster met de titel "bestandstype bewerken"
- Selecteer bij acties "open" en klik op bewerken
- Vul het veld "Toepassing die voor de actie wordt gestart" met   rundll32.exe shdocvw.dll,OpenURL %l
(let op de spaties)
- Plaats een vinkje bij "DDE gebruiken"
- Het veld "DDE-bericht" leeg maken
- Vul het veld "Toepassing" met   shdocvw
- Het veld "DDE-opdracht als toepassing niet gestart" leeg maken
- Vul het veld "Onderwerp" met   System


Lukt het nu wel?


Peter

Offline henkhoek

  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 25
  • Geslacht: Man
Re: Outlook Express
« Reactie #2 Gepost op: 1 april 2011, 16:33:06 »
Dag Peter,
Sorry voor de late reactie,helaas had ik probleem met rikketik dus paar dagen Ziekenhuis,kijk nu vlug even naar post,en zie dat jij tips hebt gegeven,zal later even kijken als het wat beter is.
hopelijk begrip hier voor maar kom er wel op terug.
vr Henk de Graaf >:(

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: Outlook Express
« Reactie #3 Gepost op: 1 april 2011, 19:06:58 »
Hoi Henk,

Citaat
Sorry voor de late reactie,helaas had ik probleem met rikketik dus paar dagen Ziekenhuis
Geen enkel probleem, je gezondheid is belangrijker.

Beterschap, Peter

Offline henkhoek

  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 25
  • Geslacht: Man
Re: Outlook Express
« Reactie #4 Gepost op: 3 april 2011, 15:48:06 »
Dag Peter,
Jou tips uitgevoerd,maar helaas,als ik outlook express afsluit,dan staat de oude instelling er weer in, ik kan namelijk niet op toepassen drukken,dat is een grijs vlak.
Nu doen sommige links het wel, maar vele duren heel lang, of komen helemaal niet,als ik op een link druk,dan zie ik de blauwe randen van mail oplichten,en ratelt de computer,heb het idee dat hij net een zetje nodig heeft om door te gaan .
Dit probleem heb ik dus niet in IncrediMail,daar komt meteen de link in werking.
Wat doe ik fout. Ben nog een leek.
vr gr Henk

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: Outlook Express
« Reactie #5 Gepost op: 3 april 2011, 19:19:31 »
Hoi Henk,

Kun je even deze 3 screenshots op jouw systeem maken zodat we dat kunnen vergelijken.





groeten, Peter

Offline henkhoek

  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 25
  • Geslacht: Man
Re: Outlook Express
« Reactie #6 Gepost op: 4 april 2011, 19:43:53 »
Dag Peter,
Het probleem is opgelost bedankt,voor de hulp.
Waarom het niet lukte bij mijn, was :Ik had de URL van outlook express gebruikt en die veranderd,en ja dat hielp niet,maar door jou afbeelding over de URL internetsnelkoppeling is het nu goed gekomen.
Fijn dat er nog mensen zijn die naar problemen kijken.
nog maals bedankt.
vr gr Henk de Graaf