Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

216 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 13:49:20

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: probleem met vergrendel code van mijn telefoon  (gelezen 12113 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline karin1972
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 6
  • Geslacht: Vrouw
probleem met vergrendel code van mijn telefoon
« Gepost op: 4 april 2011, 11:53:24 »
Ik weet niet of ik deze vraag hier kan stellen maar een vriend dacht dat ie grappig was en die heeft met zijn dronken hoofd  een toetsenbord blokkering aan gebracht op mijn telefoon  " het is een vivaz pro"   en nu weet die ei niet meer wat ie heeft ingesteld en nu blijft mijn telefoon vragen om een vergrendel code  , ik heb het al geprobeerd met xs++  maar hij blijft '' did not receive 0x5a. continuing "  dus kort weg gezegd ik kom mijn telefoon niet meer in weet iemand miss een oplossing hoe ik er achter kan komen wat de code is zodat ik mijn telefoon weer kan gebruiken.

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: probleem met vergrendel code van mijn telefoon
« Reactie #1 Gepost op: 4 april 2011, 20:18:52 »
Hoi karin,

Ik heb zelf die telefoon niet.
Kun je hier wat vinden:
http://www.sonyericsson.com/cws/support/phones/vivazpro?cc=nl&lc=nl

En mocht je de handleiding nodig hebben:
http://www.sonyericsson.com/cws/download/1/803/658/1274345675/U8i__UG_NL_1236-9098_2.pdf
(zoek in de handleiding op ontgrend)
Kijk ook even op blz. 79 voor o.a. de standaardcode

Citaat
'' did not receive 0x5a. continuing "
Dat zal waarschijnlijk te maken hebben met het feit dat je telefoon vergrendelt is. Communicatie via USB is dan blijkbaar ook geblokkeerd.


groeten, Peter

Offline karin1972
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 6
  • Geslacht: Vrouw
Re: probleem met vergrendel code van mijn telefoon
« Reactie #2 Gepost op: 5 april 2011, 07:30:17 »
Dank je wel voor je reactie en je hulp daar had ik ook al gekeken maar ik kom niet verder  want daar staat in dat de standaard code 00000 is en niet hoe je een nieuwe ingevoerde  code kan achter halen of resetten zonder de nieuwe code in te moeten vullen  :(   , ik ga straks contact op nemen met sony erricson misschien dat zij me kunnen helpen.


groetjes karin