Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

228 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 21:41:40

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Compuserve@cs.com probleem ...  (gelezen 13980 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hanegraaff
  • Gast
Compuserve@cs.com probleem ...
« Gepost op: 25 mei 2011, 20:05:22 »
Beste iedereen,
Al jaren gebruik ik mijn compuserve adres: xxxxx@cs.com en ook toen alles overgenomen werd door Telfort bleef mijn e-mail adres prima werken! Maar nu heb ik een probleem!!! Want toen ik een paar dagen geleden het wachtwoord van dit e-mail adres wilde veranderen, HAD IK GEEN IDEE HOE DAT MOET!!! Ik heb Telfort gebeld, maar die konden mij niet helpen. Daarna heb ik zelfs de compuserve helpdesk in Amerika gebeld, maar die konden mij ook niet verder helpen, omdat mijn e-mail adres NIET in Amerika maar in Nederland was geopend. Mijn vraag is daarom: Kan iemand bij dit forum mij misschien vertellen hoe ik mijn wachtwoord toch kan veranderen? Ben Hanegraaff

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: Compuserve@cs.com probleem ...
« Reactie #1 Gepost op: 25 mei 2011, 20:37:37 »
Hoi Ben,

Als je de Compuserve browser nog gebruikt:
Start de Compuserve browser (CS2000) en log in.
Typ in de witte invoerbalk: wachtwoord
Er verschijnt nu een venster "Wachtwoord wijzigen". Klik op Wijzigen
Er verschijnt opnieuw een venster "Wachtwoord wijzigen"
Typ het oude wachtwoord in en 2 keer het nieuwe wachtwoord.
Klik op Wijzigen.

Log uit en log opnieuw in. Je nieuwe wachtwoord zou nu moeten werken.

Lukt het hiermee?


groeten, Peter

hanegraaff
  • Gast
Re: Compuserve@cs.com probleem ...
« Reactie #2 Gepost op: 25 mei 2011, 21:29:02 »
Beste Peter, ik weet niet hoe ik je moet bedanken! Want jouw advies over het veranderen van mijn wachtwoord WERKTE!!! Dit betekent dat mijn wachtwoord nu inderdaad is veranderd. Niemand wist hoe het moest, Telfort niet, Amerika niet ... niemand. Maar door jouw advies is het nu toch gelukt. En weetje Peter, dit is nu al zoveelste keer dat jij mij met succes hebt geholpen! Daarom nogmaals ... HEEL HEEL HARTELIJK BEDANKT!!! Ben Hanegraaff

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: Compuserve@cs.com probleem ...
« Reactie #3 Gepost op: 25 mei 2011, 21:58:27 »
Hoi Ben,

Mooi dat het gelukt is.
Dat Telfort dat niet weet lijkt me logisch, ze hebben alleen de Compuserve klanten overgenomen, niet de software.
Dat de Compuserve helpdesk in Amerika dat niet weet lijkt me sterk.
Op dit Compuserve Help Forum staat het nl. ook beschreven:
http://community.compuserve.com/n/pfx/forum.aspx?webtag=ws-help

Citaat
HEEL HEEL HARTELIJK BEDANKT!!!
Ok, ok, graag gedaan  :) .


Peter