Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

208 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 16:23:33

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Internet programma's willen niet in de stand "maximaal" openen.  (gelezen 12903 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hanegraaff
  • Gast
Internet programma's willen niet in de stand "maximaal" openen.
« Gepost op: 28 juli 2011, 10:50:12 »
Beste mensen, mijn computer was kapot en daarom moest ik een nieuwe kopen. Op deze nieuwe computer staat Windows 7 en als browser gebruikt ik IE-9. Op mijn oude computer gebruikte ik ook Windows 7 en IE-9. Op mijn bureaublad heb ik een paar snelkoppelingen staan die verwijzen naar een aantal internetsites. Nu is het vreemde, dat als ik op mijn oude computer op zo'n snelkoppeling klikte, de internetpagina altijd gelijk in de maximale grootte opende. Maar op mijn nieuwe computer openen een aantal internetpagina's nu steeds in de "verkleinde" stand. Wat moet ik doen om alle pagina's (dus niet alleen sommigen) gelijk na het aanklikken in de maximale grootte te laten openen?
Ben Hanegraaff   

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: Internet programma's willen niet in de stand "maximaal" openen.
« Reactie #1 Gepost op: 28 juli 2011, 12:52:45 »
Hoi Ben,

Citaat
Wat moet ik doen om alle pagina's (dus niet alleen sommigen) gelijk na het aanklikken in de maximale grootte te laten openen?
Sluit alle IE vensters.
Open IE (bijv. www.google.nl).
Rechtsklik op een link (bijv. Google.com in English) en kies Openen in een nieuw venster.
Sluit het eerste venster.
Pas de grootte van het venster aan door de randen te verplaatsen, gebruik NIET de knop Maximaliseren.
Houdt de CTRL toets ingedrukt en sluit het venster.

Als het goed is worden IE-snelkoppelingen nu getoond met deze venster-grootte.


Groeten, Peter   

hanegraaff
  • Gast
Re: Internet programma's willen niet in de stand "maximaal" openen.
« Reactie #2 Gepost op: 28 juli 2011, 14:27:45 »
Beste Peter, je hebt mij weer eens een keer goed geholpen, want je advies heeft gewerkt! Alle IE-snelkoppelingen worden nu GROOT (bijna maximaal) geopend! Bedankt ...
Ben Hanegraaff