Goedemiddag,
Vandaag liep ik bij de computerboer tegen een uitstallinkje tablets aan. De goedkoopsten waren nog dik onder de 100 euro ook!
Kleurenscherm, Android, Wifi, ebooks, multimeidi, het hele arsenaal. Nou heb ik een pesthekel aan die smartphones met hun minischermpje. Voor mijn part word dat hierbij op een gebrek aan fijne motoriek afgedaan. Kan me niet schelen. Er zijn hier al een paar keer ruiten net ontsnapt aan moedwillige vernieling.
Maar zo'n tablet lijkt me wel wat. Mijn dochter heeft een e-reader. Zie
http://www.nlcomputerforum.nl/index.php/topic,1958.msg9632.html#msg9632Maar die tablets zijn nog wel een paar stappen verder. Kleurenscherm, multimeidia, wifi, roept u maar. Ik ga me daar maar eens in verdiepen.
Zo'n Archos 70 eReader met WiFi en email voor 8 tientjes lijkt me een mooi midden tussen prijs, niet te groot en wel functioneel. Het is me wel enigszins onduidelijk wat er daar bij de boer nou echt op het demo stellinkje lag, maar het had WiFi en e-mail voor die 8 tientjes.
Iemand hier nog tips? Ik hou me aanbevolen! Voor vier tientjes meer had ik daar een mooi groot Archos 10 tablet.
Oh, ja. Androïd, dat is Linux ... .
met vriendelijke groeten,
Just Vecht