Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

31 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

19 maart 2024, 06:46:45

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Scriptie voor € 12,50 per uur  (gelezen 20623 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Just Vecht

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 1.434
  • Geslacht: Man
Scriptie voor € 12,50 per uur
« Gepost op: 30 juli 2011, 11:53:21 »
Goedemorgen,

Titeltje voor je naam? Na het drama van inHolland, waarvan de beerput nog steeds niet echt is uitgebaggerd, komt nu in het nieuws dat je de vereiste scriptie voor het afstuderen gewoon kan kopen.

"Normen en waarden!", riep ooit een bekende politicus. Ik ken een heel oud spreekwoord over hoge bomen en wind.

Veel wind vandaag dus.

Mooiste van het hele verhaal: één van de schrijfsters rekent €12,50 per uur. Ik rekende 6 jaar geleden 15 euro voor bijles. Dat was iets onder de marktprijs. En dan gingen mijn pupillen er drie punten op vooruit. Van een 4 naar een zeven dus.

Ik geloof dus geen bal van die prijs. Dit klinkt meer naar een handig potje "alles vervangen door" op een paar essentiële punten in een basis scriptie. OH! Zouden de docenten dat bij het nakijken soms ook doen? Doen die soms ook "alles vervangen door" in een basis oordeel.

Dat zou wel een prachtige giller worden dan. Maar wees eerlijk: het scheelt wel heel veel tijd. Lui rijk worden is toch ieders droom?

Een lijstje met verkrijgbare scripties staat op Internet. Het is wel buitengewoon doorzichtig.

@Peter: er is geen komkommertijd meer. Is dat dus ook al passé? Het Nieuws raast door in het tempo van een vliegende storm, lijkt het wel. Je kan gelukkig wel weer veilig komkommers eten, maar pas op dat je niet in het verkeerde ziekenhuis terecht komt.



met vriendelijke groeten,

Just Vecht
Ubuntu Steunpunt Zoetermeer e.o.- PC of laptop nog XP of Vista? Probeer Ubuntu!
GIMP cursusbundel, binnenkort 50 cursussen - Helpmij Magazine geen ads, 30.000 lezers

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.677
  • Geslacht: Man
Re: Scriptie voor € 12,50 per uur
« Reactie #1 Gepost op: 30 juli 2011, 12:03:01 »
Citaat
maar pas op dat je niet in het verkeerde ziekenhuis terecht komt.
Dat is toch om te  :'( daar. Ik woon er gelukkig een eindje vanaf. Het lijkt me goed als de directie zelf er een week of 4 in een bed gaat liggen ipv vergaderen.
Gut, hoe heette dat tv-programma van een paar jaar geleden ook al weer, "Managers op de werkvloer" of "Terug naar de werkvloer".


Peter