Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

216 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 12:32:40

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: computers zijn altijd langzaam ..zelfs op kantoor  (gelezen 11063 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline HenkC
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 1
  • Geslacht: Man
computers zijn altijd langzaam ..zelfs op kantoor
« Gepost op: 7 augustus 2011, 18:32:43 »
Ik ben een echte digibeet en weet eigen niets van computer behalve dan ze altijd te langzaam werken en de slogan...wachten,wachten,wachten is een uitdrukking die ik al bij het begin van het computer tijdperk bezig. Want ik ben nog van voor de PC ..nou dan weet je het wel .
Maar enfin ik heb ondanks dat en met behulp van sites als deze mij toch redelijk kunnen handhaven in deze computerwereld.
 
E.E.a heeft wel geleid dat ik nog steeds met oude dingen werk zoals een illegale versie van windows xp professional. Maar ondanks dat langzame geniet ik er nog elke dag van.
 
Microsoft himself doet al jaren poging om mijn versie te vangen..en laten ze nou sinds kort een van mijn computers te pakken hebben gekregen. Ik kan er alleen nog in als ik mij aanmeld bij microsoft.
Dat doe ik niet en dat kan ook niet wat als ik er een nieuwe versie opzet dan gaat alle informatie op mijn c schijf verloren. En dat is ook  mijn vraag hoe kan ik bij mijn c schijf komen zonder dat ik alles wis. Back up schijf wellicht aansluiten op de betreffende computer. Of de harde schijf fiysiek eruit halen en aansluiten op een andere computer. Dat wordt natuurlijk als een digibeet zoals ik ben een ramp. Maar wellicht hebben jullie nog een aantal andere ideeen waarvoor alvast mijn dank.
« Laatst bewerkt op: 7 augustus 2011, 18:43:05 door HenkC »

Offline Ronald

  • Forum Manager
  • *****
  • Berichten: 1.856
  • Geslacht: Man
    • NL Computer Forum
Re: computers zijn altijd langzaam ..zelfs op kantoor
« Reactie #1 Gepost op: 7 augustus 2011, 20:18:24 »
Beste Henk,

Welkom op het NL Computer Forum! Met het illegaal gebruik maken van software kunnen we je hier niet helpen. Daarom gaat dit bericht nu op slot.

Groeten,

Ronald
Forum Manager NL Computer Forum
Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE) - Business Intelligence