Goedenavond,
OK, ik ben over de drempel en ik ben eraan verslingerd ook nog. Ik heb een Android 2.2.1 Samsung Galaxy Mini smartphone.
Voorlopig gebruik ik nog mijn HEMA prepaid simkaartje, maar bij HEMA zijn de effectieve kosten van Internet knap duur. Dat gaat ver over de 20 euro per maand.
T-mobile moet ik niet, want de dekking daarvan is in ieder geval in deze buurt domweg slecht. Dan is Vodafone beter en die Blox geeft een hele maand Internet voor een tientje. Maar daarvoor in de plaats doet vriend V de belminuten aftikken voor 35 cent in plaats van 14 bij de HEMA.
Of je wordt dus door de kat gebeten of door de hond.
Ik loop erover te denken in mijn kleine ouderwetse Nokia een HEMA kaartje kieperen en dan pak ik dat ding wel voor de gelegenheid dat er onderweg wat te bellen valt. Je hebt nou éénmaal werkpaarden en renpaarden.
Nou ben ik enigszins lui.
Iemand hier die nog een tip heeft hoe het anders kan? Die Samsung is simlockvrij. Dat is dan weer het voordeel van T-mobile. Die verkopen ze zo. Alleen sjouw ik niet graag met twee telefoons.
met vriendelijke groeten,
Just Vecht
PS: Ik heb trouwens ook nog de app Tapatalk in die Samsung en kan daarmee prima dit forum volgen. Ik wordt steeds handiger met Swype ook nog, al heeft dat wel zijn grenzen. Ik heb niet zulke vaste handen namelijk.