Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

206 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 11:12:50

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Update problemen  (gelezen 4220 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Melis Smaling
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 7
  • Geslacht: Man
Update problemen
« Gepost op: 13 oktober 2011, 11:09:00 »
Mijn probleem was en is dat ik bepaalde update's van Windows 7 en IE 9 niet meer geïnstalleerd krijg.
Ik hen toen contact opgenomen met Microsoft Support en na een lange reeks van adviezen die we uitgeprobeerd hebben bleef er niets anders over dat ik Windows 7 Ultimate opnieuw moet installeren vanaf de bron CD.
De herstel optie via de CD is onbruikbaar geworden omdat ik Sp1 reeds geïnstalleerd had en zoals nu bleek niet meer te verwijderen was!?!
Ik ben inmiddels met vakantie geweest en nu zit ik wat moed te verzamelen om de operatie "opnieuw installeren" in gang te zetten.
Op mijn computer is namelijk een OZC RevoDrive geïnstalleerd en ik heb begrepen, dat als ik deze als opstart station wil gebruiken en dat is zo, ik eerst de volgorde in de BIOS moet wijzigen etc.
Mocht iemand nog een andere simpelere oplossing weten .... ik hou me aanbevolen.

Offline Michel Uphoff

  • Wizop
  • *****
  • Berichten: 1.816
  • Geslacht: Man
    • Tentoonstelling
Re: Update problemen
« Reactie #1 Gepost op: 15 oktober 2011, 01:18:17 »
Dag Melis,
>> Op mijn computer is namelijk een OZC RevoDrive geïnstalleerd en ik heb begrepen, dat als ik deze als opstart station wil gebruiken en dat is zo, ik eerst de volgorde in de BIOS moet wijzigen etc <<
Je boot nu toch al van die RevoDrive? Zo ja, dan hoef je in principe geen verandering aan te brengen in de bios opstartvolgorde. Wel moet je van de W7 DvD kunnen booten, maar vrijwel ieder modern Bios heeft daar een keuzemenuutje voor zodat je eenmalig van CD of DvD kunt starten (vaak onder F12 of F8).
Michel Uphoff
Homepage