Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

213 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 20:33:30

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Samsung HDD G3 Wordt niet meer herkent na uitzetten laptop  (gelezen 12307 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline thierry
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Man
Samsung HDD G3 Wordt niet meer herkent na uitzetten laptop
« Gepost op: 27 november 2011, 13:33:33 »
Hallo iedereen ik had gisteren men HDD meegenomen naar een vriend ik sluit hem aan op zijn laptop en begin een bestand over te zetten naar zijn laptop op dat moment raakt de laptop vast kon  niks meer doen dus hebben we hem zo uitgezet en vanaf dat moment ziet geen enkele pc of laptop mijn HDD er staat nu ook lokale schijf E ipv samung g3 en zegt dat ik hem moet formatteren voor ik verder kan,kan ik de files nog terug krijgen want er staat al 1.5 op van de 2TB dit wil ik echt niet kwijt,ik heb het progje getdataback gaat dit alles terug kunnen recupereren??Hbe het al even getest maar duurt een hele tijd.
 

Offline Michel Uphoff

  • Wizop
  • *****
  • Berichten: 1.816
  • Geslacht: Man
    • Tentoonstelling
Re: Samsung HDD G3 Wordt niet meer herkent na uitzetten laptop
« Reactie #1 Gepost op: 27 november 2011, 22:09:43 »
Dag Thierry,

>> getdataback <<
De gratis demoversie kan je tenminste info geven of er bestanden terug te vinden zijn, maar zal ze niet voor je herstellen, daarvoor moet je de betaalde versie hebben.
Heb je deze laatste, dan kan het inderdaad een tijd duren, want 1,5 TB is gewoon ontzettend veel.
 
Ik hoop niet dat er een hardwaregebrek in de usb disk is opgetreden toen die file naar de laptop is verstuurd. De mijne overleed ook op zo'n moment. De harddisk was nog ok, maar de electronica is het kastje was gaan hemelen. Je gebruikt een zo kort mogelijke usb kabel?
« Laatst bewerkt op: 27 november 2011, 23:57:44 door Michel Uphoff »
Michel Uphoff
Homepage

Offline thierry
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Man
Re: Samsung HDD G3 Wordt niet meer herkent na uitzetten laptop
« Reactie #2 Gepost op: 28 november 2011, 18:46:18 »
Ik heb de volledige getdataback en het loopt als een trein,vond heel snel alles wat erop staat zelfs als je wilt de verwijderde bestanden een aanrader voor iedereen,duurt wel een dikke dag maar ben er heel blij mee,nu ga ik proberen als ik em nog kan formatteren zodra ik alles overgezet heb maar ik denk het wel.
 
grtz Thierry