Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

120 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

19 april 2024, 00:02:19

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: outlook en email  (gelezen 7535 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline vdronstephanie
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 49
  • Geslacht: Man
outlook en email
« Gepost op: 1 december 2011, 13:18:42 »
goede middag. Ik heb een probleem en krijg het niet opgelost. Hopelijk kunnen jullie mij de goede raad geven.
Ik heb office 2007 op mijn PC en werk mijn emails via outlook. De laatste tijd kan ik mijn emails niet meer openen. Als mijn mails zijn binnengehaald en ik klik op de mail om te openen krijg ik de melding ": öutlook reageerd niet". Mijn pijltje is dan een zandloper geworden en ik kan niets meer. Ik kan nog wel outlook afsluiten ,want dan wordt de zandloper weer een pijltje. Ik krijg dan de melding dat outlook niet normaal is afgesloten en er wordt getracht om outlook te sluiten, daarna de vraag of ik dit rapport wil verzenden. Hierna komt outlook terug , maar met een andere mededeling dat het gegevensbestand Persoonlijke mappen niet correct is afgesloten en dit bestand wordt gecontroleerd op problemen. Dit duurt ongeveer 40 minuten. Ik heb Office 2007 al een keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar het helpt niet.
Een lang verhaal, maar misschien weten jullie een oplossing voor dit vervelende probleem.


met groeten


stef

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: outlook en email
« Reactie #1 Gepost op: 1 december 2011, 22:39:05 »
Hoi Stef,

Controleer de schijf eens op fouten.
Welke Windows versie gebruik je?

Heb je ook alle updates geïnstalleerd?  Office 2007 SP2


Peter

Offline vdronstephanie
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 49
  • Geslacht: Man
Re: outlook en email
« Reactie #2 Gepost op: 2 december 2011, 13:48:27 »
hoi Peter bedankt voor je antwoord. Heb de schijf gecontroleerd en dat was goed .Office sp3 was reeds aanwezig.
sprak vanmorgen met iemand hier die zei dat het aan de virusscanner (avg) kon liggen. Heb daarna een paar laatste updates van avg gecancelled en het werkt nu weer naar behoren. Voor hoe lang weet ik natuurlijk niet. Heb ook met Avg gebeld en daar zeiden ze dat het inderdaad aan een bepaalde update kon liggen. Ik wacht af en je hoort het wel als het weer fout gaat. alvast bedankt

groeten
stef