Beste medeleden,
Ik zit met het volgende probleem.
Ik ben in het bezit val een groot aantal muziekfiles en deze zijn op en apparte partitie ondergebracht. Via Soulseek worden de tracks in eerste instantie op tussenmap geplaatst. Bevalt de gedownloade muziek dan verplaats ik ze naar de plaatst van bestemming. Met Windows Mediaplayer(WMP) kan ik dan een keuze maken van hetgeen ik wil horen of kan branden op een cd-schijfje. Niet aleen via WMP kan ik de muziekgegevens vinden maar ook in de verkenner op de desbetreffende schijf(patitie). Tot voor kort liep alles prima totdat WMP in de map "bibliotheek" deze tracks niet meer kan vinden cq. afspelen. Ja, zelfs komen enkele tracks tweemaal voor. Activeer ik een track dan wordt de opmerking geplaatst dat de file niet gevonden kan worden of wellicht is verplaatst. Ook het branden van een cd met bv. Nero lukt niet omdat de opmerking aangeeft dat de format (lees: MP3) niet wordt ondersteund.
Het tegenstrijdige van dit alles is namelijk wanneer ik via de verkenner een track aanklik werkt dit wel naar behoren. En dit laatste begrijp ik niet hoe dit mogelijk is.
Zijn er medeleden die zoiets dergelijk ook hebben meegemaakt en wat zij hebben gedaan om alles weer gareel te brengen. Volledigheidshalve meld ik even dat het besturingssysteem Vista is.
Ik hoor van jullie, bij voorbaat dank. Boyo.