Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

219 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 09:58:28

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Verwijderen reclamesoftware onder Android  (gelezen 32541 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: Verwijderen reclamesoftware onder Android
« Reactie #15 Gepost op: 8 januari 2012, 14:12:28 »
Hoi Just,

Citaat
De tarifering van Internettoegang (data dus) en telefonie is overigens buitengewoon ergerlijk.
Yep. Ik hoorde laatst van iemand met een KPN Prepaid het volgende:
Je moet minstens 1 keer per half jaar de telefoon gebruiken, dus bellen,smssen, internet om je abbo actief te houden. Daarnaast moet je dan ook 10 euro bijstorten, het oude beltegoed vervalt alleen dan niet. Dat betekend dus een oplopende beltegoed als je de telefoon alleen voor noodgevallen gebruikt.
Om te  :'( :'( :'( .


Peter

Offline Ronald

  • Forum Manager
  • *****
  • Berichten: 1.856
  • Geslacht: Man
    • NL Computer Forum
Re: Verwijderen reclamesoftware onder Android
« Reactie #16 Gepost op: 8 januari 2012, 20:37:07 »
Hoi Just,

zo kom ik met een tientje per maand uit voor de Sung via een Vodafone Blox en een tientje per halfjaar voor bellen en de HEMA.
Ik kwam onlangs het prijsvechtersmerk van Vodafone tegen, Hollandse Nieuwe. Zie http://www.hollandsnieuwe.nl/abonnementen?promoId=holEnwe
Daar heb je een abonnement voor 10 euro per maand (of 9 euro per maand bij een contract van 2 jaar) inclusief 275 minuten/SMS'en/MBs. Die deel je dan wel onderling met elkaar, dus als je bijvoorbeeld 60 minuten belt en 10 SMSjes stuurt, dan blijven er nog 205 MBs over. Wat je overhoudt, blijft nog wel maximaal 3 maanden geldig.

Het mobiele internet heeft een snelheid van 2 MBps, wat ook heel redelijk is (andere providers met goedkoop mobiel internet hebben de snelheid vaak teruggeschroefd naar bijv. 384 kbps).

Als je weinig belt en mobiel internet gemiddeld gebruikt, is dit een heel interessante optie. ;)

Groeten,

Ronald
Forum Manager NL Computer Forum
Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE) - Business Intelligence