Michel,
Met DELL werd het verder niets, uiteindelijk zo'n 20 emails verzonden, 55 min. aan de extra kosten telefoonlijn, allemaal zonder resultaat.
Voordat ik de pc zou opsturen (reken maar op een maand weg) besloot ik nog één poging te wagen, gisterochtend PC-(reparatie)zaak in de buurt gebeld.
Die kwam gistermiddag laat.
Hoorde het probleem aan en keek naar apparaatbeheer.
Zag daar direct al een geel ! staan, niet goed. Stond niet 1 apparaat in.
Heeft vervolgens op de DELL site de chipset driver R284334 gedownload en geinstalleerd.
Herstart, alles werkte, vanochtend opnieuw opgestart, werkt nog steeds.
Waarschijnlijke oorzaak: probleem begon kort na een automatische update van WIN7
Die link leg ik nu, omdat PC-man daarnaar vroeg, misschien iets om te onthouden.
DELL, kan daar nog iets van leren, qua dienstverlening én kennis.
Dank voor je hulp,
groet,
Theo