Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

203 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 19:00:26

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: vervallen emailadres op de iPad Mail  (gelezen 18044 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Joska
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 37
  • Geslacht: Vrouw
vervallen emailadres op de iPad Mail
« Gepost op: 4 januari 2012, 13:53:38 »
Hoe verwijder ik een vervallen emailadres op de iPad bij het maken en automatisch invullen van een
nieuwe mail, zodanig dat het vervallen emailadres en het nieuwe gewijzigde emailadres, niet automatisch wordt
ingevuld bij "Aan". Het vervallen emailadres heb ik uit "Contacten" adresboek verwijderd maar komt toch
weer terug bij het maken van een nieuwe mail.

Offline RuudDeWit

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 885
  • Geslacht: Man
Re: vervallen emailadres op de iPad Mail
« Reactie #1 Gepost op: 5 januari 2012, 16:38:48 »
Hallo Joska,

Ik denk dat dit komt door de geschiedenis van je mailprogramma, dit gebeurd ook bij browsers, alles wat je in het verleden gebruikt, wordt onthouden. Ik ken de iPad niet dus kan niet specifiek helpen maar ergens in de instellingen van het programma zal je de geschiedenis kunnen wissen of buffer leegmaken? Kijk ook eens in de browser instellingen, misschien zit het daar.
Vriendelijke groet,Ruud de Wit

Offline Ton

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 293
Re: vervallen emailadres op de iPad Mail
« Reactie #2 Gepost op: 9 april 2012, 15:23:30 »
Hoe verwijder ik een vervallen emailadres op de iPad bij het maken en automatisch invullen van een
nieuwe mail, zodanig dat het vervallen emailadres en het nieuwe gewijzigde emailadres, niet automatisch wordt
ingevuld bij "Aan". Het vervallen emailadres heb ik uit "Contacten" adresboek verwijderd maar komt toch
weer terug bij het maken van een nieuwe mail.

Simpel. Via Instellingen naar Mail, contacten etc. Betreffende mailadres kiezen, helemaal naar onderen en daar zit een knop "verwijder account".