Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

207 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 19:47:54

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Mijn PC wordt met de dag langzamer.  (gelezen 12944 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ruud_coco

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 551
  • Geslacht: Man
Re: Mijn PC wordt met de dag langzamer.
« Reactie #15 Gepost op: 8 april 2012, 17:46:32 »
Hoi Michel,
 
Yep, lekkere software van WD. Ik ben een paar uur bezig geweest met het lezen van allerlei threads aangaande dit probleem en ik kan je vertellen het is een heel groot probleem. Afhankelijk van welke update je hebt en welk OS (Vista, XP, 7) heeft bijna iedereen problemen met het opvreten van de cpu.
Het herstarten van de PC lost niets op. Dat WDMFE.exe bestand gaat gewoon verder waar het gebleven was als je niet op de "STOP BACK-UP" knop hebt geklikt.
Voorlopig werkt mijn PC weer netjes, opstarten rond de 3 minuten en afsluiten binnen 30 seconden. Hoezee!
Ik ga nu op zoek naar een ander back-up programma. Mocht iemand goede ervaringen hebben met een programma dan hou ik me nauurlijk aanbevolen.
 
Vrolijke Paasdagen,

 
 

Ruud
 
 
« Laatst bewerkt op: 8 april 2012, 17:52:54 door Michel Uphoff »
In augustus 2000 geëmigreerd naar Costa Rica.

Offline Michel Uphoff

  • Wizop
  • *****
  • Berichten: 1.816
  • Geslacht: Man
    • Tentoonstelling
Re: Mijn PC wordt met de dag langzamer.
« Reactie #16 Gepost op: 8 april 2012, 17:53:23 »
Hoi Ruud,
 
Ach wat zielig! <LOL>
 
Wat wil je precies backuppen?
Michel Uphoff
Homepage

Offline Ruud_coco

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 551
  • Geslacht: Man
Re: Mijn PC wordt met de dag langzamer.
« Reactie #17 Gepost op: 9 april 2012, 02:03:57 »
Hoi Michel,
 
Vroeger....... kopieerde ik alles van mijn F schijf naar een cd. Naarmate ik meer data op de F schijf kreeg paste dat niet meer op 1 cd dus werden het er 2 en 3 en 4. Tot ik vorig jaar tegen deze WD 1Tb schijf inclusief back-up software aanliep en die alles doet zoals ik het hebben wil. Hij kan tot 6 kopieen maken van een bestand met dezelfde naam door bestandsnaam en datum aan elkaar te verbinden.
 
Mijn harde schijf heeft 2 partities. C voor Windows en alle software en F voor alle data.
Wat ik wil backuppen is alles wat op mijn F schijf staat (plaatjes, video, muziek, documenten, web sites, enz.) en wat bestanden die op mijn C schijf staan, maar die wil ik zelf kunnen selecteren. Ook wil ik een back-up hebben van alle email (Outlook) omdat daar ook zakelijke correspondentie in zit. Ik zoek een programma dat "gewoon" bestanden kopieert en niet een programma dat alles inpakt tot 1 bestand wat je in zijn geheel terug moet zetten. Als het ergens fout gaat wil een bestand of een map van de back-up schijf kunnen terughalen.
 
Ruud
 
 
In augustus 2000 geëmigreerd naar Costa Rica.

Offline Ruud_coco

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 551
  • Geslacht: Man
Re: Mijn PC wordt met de dag langzamer.
« Reactie #18 Gepost op: 16 april 2012, 04:49:38 »
Ter afsluiting van dit probleem.....
Ik heb de originele back up software van Western Digital verwijdert. Ik (en met mij vele duizenden andere gebruikers) werd(en) er helemaal gek van.
Ik heb nu "EaseUS Todo Back up" geïnstalleerd en dat werkt naar tevredenheid. Het doet wat ik wil en kan nog veel meer, en het is freeware!  :applaus:
 
Dank aan allen die hebben bijgedragen aan de oplossing van mijn probleem.  :okee:
 
Ruud
In augustus 2000 geëmigreerd naar Costa Rica.

Offline Michel Uphoff

  • Wizop
  • *****
  • Berichten: 1.816
  • Geslacht: Man
    • Tentoonstelling
Re: Mijn PC wordt met de dag langzamer.
« Reactie #19 Gepost op: 16 april 2012, 17:16:35 »
Hoi Ruud,

Als het echt freeware is, is dat natuurlijk prima.
Maar op de site kom ik alleen een 14 dagen trial tegen (die ook zonder winPe boot is)?
Michel Uphoff
Homepage

Offline Paul

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 551
  • Geslacht: Man
Re: Mijn PC wordt met de dag langzamer.
« Reactie #20 Gepost op: 16 april 2012, 17:39:27 »
Hoi Michel,


Dat had ik ook,heb toen even gegoogled met freeware erbij en toen bleek het er toch meen ik:


http://www.todo-backup.com/products/home/free-backup-software.htm


Ruud,misschien ga ik het ook eens proberen,ik heb nu iets van Packard Bell.Dat hapert ook nog al maar dat kan ook aan mij liggen.


GRoet,Paul

Offline Ruud_coco

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 551
  • Geslacht: Man
Re: Mijn PC wordt met de dag langzamer.
« Reactie #21 Gepost op: 16 april 2012, 20:21:17 »
Hoi Paul,
 
Je hebt de goede link te pakken.
ik heb er gisteren een uurtje mee zitten spelen en het is precies wat ik nodig heb.
 
groeten Ruud
In augustus 2000 geëmigreerd naar Costa Rica.