Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

221 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 22:08:54

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: IE 9 probleem  (gelezen 9190 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline theson
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 9
  • Geslacht: Man
IE 9 probleem
« Gepost op: 12 april 2012, 19:56:36 »
Ik draai op Windows 7 64 bit met Internet explorer 9. Het probleem is als volgt:
Ik kijk voetbalwedstrijden van EredivisieLive op Internet, je hebt dan de mogelijkheid om het scherm te vergroten middels een icoontje, dat kijkt wat prettiger en dat ging een hele tijd goed tot gisteren. Als ik het icoontje aanklik dan wordt mijn scherm wel groot maar zwart met geen mogelijkheid krijg ik beeld, kan dus alleen klein beeld kijken. Ik heb de nieuwste flashplayer en de nieuwste ShockwavePlayer van Adobe en heb deze zelfs weer opnieuw geinstalleerd. Ik heb ook Google Chrome en daar krijg ik wel een groot scherm op.
Heeft iemand een idee?

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: IE 9 probleem
« Reactie #1 Gepost op: 12 april 2012, 23:56:21 »
Hoi Theson,

Lees DIT Engelstalig topic eens.

Lukt het dan wel?


Peter

Offline Ruud_coco

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 551
  • Geslacht: Man
Re: IE 9 probleem
« Reactie #2 Gepost op: 13 april 2012, 03:06:19 »
Hoi,
 
Als ik me er even tegenaan mag bemoeien, ik heb dit probleem meerdere keren meegemaakt en de oplossing was steeds om de un-installer van Adobe te gebruiken. hier is de link:
http://helpx.adobe.com/flash-player/kb/uninstall-flash-player-windows.html
 
Veel succes,
 
Ruud
 
In augustus 2000 geëmigreerd naar Costa Rica.

Offline theson
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 9
  • Geslacht: Man
Re: IE 9 probleem
« Reactie #3 Gepost op: 13 april 2012, 16:50:13 »
Allebei de mogelijkheden hebben jammer genoeg niets opgeleverd, wat ik vreemd vind en wat ik niet vermeld had, dat ik filmpjes in youtube en in de telegraaf gewoon in volledig beeld kan afspelen welke ook op flashplayer draaien, alleen met eredivisielive lukt dat niet meer en dat gebeurde opeens, v/h kon ik dat dus ook.

Offline MauriceO

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Man
Re: IE 9 probleem
« Reactie #4 Gepost op: 13 april 2012, 23:54:40 »
En het probleem doet zich voor sinds je de nieuwste flashplayer hebt geïnstalleerd? Probeer die versie eens te de-installeren en installeer vervolgens eens een oudere versie van de flashplayer (hier te downloaden).

Offline Ruud_coco

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 551
  • Geslacht: Man
Re: IE 9 probleem
« Reactie #5 Gepost op: 14 april 2012, 00:23:01 »
Mogelijk is je video driver corrupt. Ik kreeg sneeuw als ik op vol scherm klikte.
Gewoon deleten en rebooten. Windows komt dan vanzelf met "nieuwe hardware gevonden, wilt u de driver installeren?".
Heb ik een keer moeten doen toen al dat gehussel met Adobe niet werkte.
 
Ruud
In augustus 2000 geëmigreerd naar Costa Rica.

Offline theson
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 9
  • Geslacht: Man
Re: IE 9 probleem
« Reactie #6 Gepost op: 14 april 2012, 11:12:43 »
Ook jullie laatste bijdragen hebben helaas geen soelaas geboden, ik wacht wel op de volgende versie van Flashplayer, misschien dat zij dat euvel hebben verholpen. Maar blijf het vreemd vinden dat dit alleen de video's van eredivisielive betreft en niet de anderen. Ik heb eredivisielive ook al aangeschreven maar mijn ervaring met hun is dat zij niet zullen reageren. Als jullie nog op een idee komen of iets horen, dan verneem ik dat graag, tot dusver Thanx!

Offline Paul

  • Forumheld
  • *****
  • Berichten: 551
  • Geslacht: Man
Re: IE 9 probleem
« Reactie #7 Gepost op: 14 april 2012, 19:48:00 »
Hallo Theson,


Heb je al een keer de cache geleegd?
http://www.adheera.nl/cache.html


Staat me bij dat ik zo met een andere browser wel eens dit soort problemen heb opgelost,dus misschien is het wat.


Groet,Paul

Offline theson
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 9
  • Geslacht: Man
Re: IE 9 probleem
« Reactie #8 Gepost op: 14 april 2012, 20:39:00 »
Hallo Theson,


Heb je al een keer de cache geleegd?
http://www.adheera.nl/cache.html


Staat me bij dat ik zo met een andere browser wel eens dit soort problemen heb opgelost,dus misschien is het wat.


Groet,Paul
Ja, ik schoon de bestanden regelmatig en laat ook CCleaner erop los, thanx voor het meedenken.
Groet,
Theson