Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

204 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 16:16:24

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Digitale camera kan bestanden niet meer weergeven  (gelezen 15303 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline A_K
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 3
  • Geslacht: Vrouw
Digitale camera kan bestanden niet meer weergeven
« Gepost op: 17 juli 2012, 11:46:25 »
Hallo,
 
Ik heb nu ong. een jaar een digitale camera, hij heeft het altijd goed gedaan en al veel plezier van gehad. Maar sinds kort komt er bij sommige foto's te staan: 'kan bestand niet weergeven'. Eerst was dit bij enkele foto's maar nu bij allemaal. Ook als ik een nieuwe foto maak, kan de camera 'm daarna niet meer weergeven.
 
Vroeger had ik dit alleen als ik bijv. op de computer de foto had omgedraaid, maar de foto's die nu niet weergegeven kunnen worden, heb ik niet eens op de computer gezet.
 
Ook als ik de camera aansluit op de pc, wordt er geen een foto weergegeven.
 
Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!!

Offline Michel Uphoff

  • Wizop
  • *****
  • Berichten: 1.816
  • Geslacht: Man
    • Tentoonstelling
Re: Digitale camera kan bestanden niet meer weergeven
« Reactie #1 Gepost op: 17 juli 2012, 13:24:01 »
In de camera is meestal een functie aanwezig om het opslagmedium opnieuw te formatteren (soms wordt dat initialiseren genoemd), doe dat eens.
Als dat niet helpt, worden de foto's op een geheugenkaartje opgeslagen? Zo ja, haal dat er eens uit en steek het eens in een kaartlezer van een notebook of pc en kijk of het kaartje nog leesbaar/formatteerbaar is. Zo nee, kijk of een ander SD kaartje in dit geval het probleem oplost.
Michel Uphoff
Homepage