Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

215 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 22:12:46

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: verwijderen oude email account  (gelezen 14441 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Hoets
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Vrouw
verwijderen oude email account
« Gepost op: 29 september 2012, 22:38:26 »
Wie kan mij helpen? Sinds enige tijd zijn wij bij Tele2. Onze vorige provider was KPN. Ik heb een poos beide providers op mijn Outlook 2007 gehad maar nu is de KPN niet meer actief. Ik heb dus die account verwijderd. Kan hem nergens meer vinden en toch als ik nu Outlook op start blijft hij met de popup komen, hij blijft vragen om een netwerkwachtwoord. Ik snap er niets van. Onder de accounts staan alleen de 2 van Tele2 en verder niets. Heb ook via conf. en dan email gekeken, daar staat ook niets meer. Wie kan mij helpen, want ik word er een beetje gek van!
hoop op een antwoord

Offline RuudDeWit

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 885
  • Geslacht: Man
Re: verwijderen oude email account
« Reactie #1 Gepost op: 30 september 2012, 15:28:18 »
Heb je al gekeken onder 'Regels' in het extra menu of daar misschien nog iets van KPN staat. Onder de Verzenden en Ontvangen knop, als je op het pijltje (pulldown) klikt, krijg je de e-mailadressen die op nieuwe e-mail gecontroleerd worden... Daar ook geen KPN restant aanwezig? Met Outlook kun je ook newsservers raadplegen, misschien daar nog de newsserver van KPN aanwezig?
Vriendelijke groet,Ruud de Wit

Offline Hoets
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Vrouw
Re: verwijderen oude email account
« Reactie #2 Gepost op: 30 september 2012, 15:41:42 »
Hoi Ruud,
 
Dank je wel voor de tips. Deze stappen had ik ook al geprobeerd en ik kan echt nergens meer iets vinden van KPN.
Dus helaas nog niet geslaagd!

Offline RuudDeWit

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 885
  • Geslacht: Man
Re: verwijderen oude email account
« Reactie #3 Gepost op: 30 september 2012, 18:00:40 »
Vreemd... Gebruik eens de toets combinatie ctrl+alt+s en klik dan op de knop Bewerken... Staat daar nog iets van KPN in het linkerscherm? Dan verwijderen....
Vriendelijke groet,Ruud de Wit