Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

213 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 22:12:53

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: tv-Recording(WMC), Montage en Branden (Nero)  (gelezen 8236 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline gerard1938

  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 26
  • Geslacht: Man
    • mijn bouwplaten
tv-Recording(WMC), Montage en Branden (Nero)
« Gepost op: 20 oktober 2012, 14:24:44 »
Omdat mijn vraag zowel een hard- als softwareprobleem (of beide...) kan zijn stel ik hem hier.
Vraag:
Wie record tv uitzendingen met Anysee Combo plus, converteert deze met Windows Movie Maker (om asynchronisatie eruit te halen),
knipt (reclame) en monteert/brandt (hoofdstukken & titelbeeld) deze dan met Nero Video (11) ?
Waarom:
Eén op de vijf, zes dvd's begint vlak voor het eind (op ca. 80%) te stotteren (digitale spatten en strepen = bijlage) en stopt dan vrijwel altijd (springt naar menu).
Heb zonder resultaat ettelijke logs (zelfs dvd's) naar Nero-Karlsbad gestuurd. M'n pc is zwaar zat. Mogelijk is het de brander. Who knows ?

« Laatst bewerkt op: 30 december 2012, 21:37:45 door Ronald »

Offline Ronald

  • Forum Manager
  • *****
  • Berichten: 1.856
  • Geslacht: Man
    • NL Computer Forum
Re: tv-Recording(WMC), Montage en Branden (Nero)
« Reactie #1 Gepost op: 30 december 2012, 21:40:24 »
Hoi Gerard,

Ben je hier nog mee verder gekomen? Ik heb zelf ook zo'n Anysee aan mijn pc hangen, maar ik neem er nooit mee op.

Wat je zou kunnen proberen, is om op de één of andere manier niet naar een DVD te branden, maar er eerst een ISO bestand van te maken. Als je dat vervolgens 'mount' en dán het programma (op je pc) afspeelt, dan ben ik benieuwd of je nog steeds van die storingen krijgt.

Groeten,

Ronald
Forum Manager NL Computer Forum
Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE) - Business Intelligence

Offline gerard1938

  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 26
  • Geslacht: Man
    • mijn bouwplaten
Re: tv-Recording(WMC), Montage en Branden (Nero)
« Reactie #2 Gepost op: 31 december 2012, 06:30:29 »
Dag Ronald,
Die optie zit niet in Nero Vision. Uiteraard wel in de brander, maar dan kan ik net niet doen waarvoor ik al jaren Vision gebruik, nl. het verwijderen van de commercials.
Ja, inderdaad op de vorige pc had ik die haperingen niet, dus kan het best eens aan de brander liggen.
Maar ja, alle mogelijkheden elimineren is een kostbare zaak.

Dank voor je meedenken, prettige jaarwisseling (sterkte met de hond als je die hebt) en een gezond 2013.
Groeten, Gerard

p.s.
Het gekke is dat de pc (brander) geen of veel minder last heeft met de dvd. De dvd-speler was al vervangen door een andere (blue ray) speler en dat hielp dus niet...