Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

211 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 12:20:07

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Gratis Crossover Office - alleen morgen 31 oktober - dus wees vlug  (gelezen 13046 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Just Vecht

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 1.434
  • Geslacht: Man
Gratis Crossover Office - alleen morgen 31 oktober - dus wees vlug
« Gepost op: 30 oktober 2012, 11:00:14 »
Voor de liefhebbers, hier is het verhaal:
 
http://www.codeweavers.com/about/general/press/20121029/
 
Persoonlijk hou ik het wel bij LibreOffice. Meer dan goed genoeg voor privé gebruik.
 
Met CrossOver kan je Microsoft Office draaien in Linux en nog wat andere Windows software. Ik heb het destijds bij de Lame Duck challenge eens geprobeerd. Het was een zeer degelijk produkt. Bij die "Lame" campagne ging heel de codeweavers site volledig onderuit door de overweldigende belangstelling. De baas van de IT afdeling was laaiend en de boekhouder ook. Wie geeft nou zijn topprodukt weg, nietwaar?
 
Uiteindelijk hield Codeweavers er een prima stuk promotie aan over en de omzet ging er behoorlijk mee omhoog. Dus het was uiteindelijk een uitstekende actie ondanks de commotie. Volgens het verhaal achter de link stond het personeel toch ook nu weer op de barricaden. Ik kan me daar wel wat bij voorstellen als je met hart en ziel aan dat topprodukt hebt meegewerkt.
 
Denk erom, ALLEEN morgen en dan wel in lokale tijd, niet Nederlandse tijd!
 
groeten,
 
Just
Ubuntu Steunpunt Zoetermeer e.o.- PC of laptop nog XP of Vista? Probeer Ubuntu!
GIMP cursusbundel, binnenkort 50 cursussen - Helpmij Magazine geen ads, 30.000 lezers

Offline Just Vecht

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 1.434
  • Geslacht: Man
Re: Gratis Crossover Office - alleen morgen 31 oktober - dus wees vlug
« Reactie #1 Gepost op: 31 oktober 2012, 09:53:18 »
Goedemorgen,

Ik heb hem. Er zijn twee .deb bestanden, voor 32 en 64 bits Debian en Ubuntu installaties, een .rpm bestand voor Red Hat en aanverwanten en ook een onafhankelijke installer voor ongeacht welke Linux installaties, plus een bestand voor MacOS.

Dat liep snel en heel netjes, zoals ik dat al eerder bij Codeweavers heb ervaren.

Sla je slag!

groeten,

Just
Ubuntu Steunpunt Zoetermeer e.o.- PC of laptop nog XP of Vista? Probeer Ubuntu!
GIMP cursusbundel, binnenkort 50 cursussen - Helpmij Magazine geen ads, 30.000 lezers