Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

209 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 20:12:00

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: draadloos netwerk werkt niet meer  (gelezen 12542 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Dezy

  • Junior lid
  • **
  • Berichten: 64
  • Geslacht: Vrouw
draadloos netwerk werkt niet meer
« Gepost op: 26 november 2012, 00:31:25 »
Hallo allemaal,
Graag zou ik jullie advies cq oplossing vragen voor het volgend probleem.
Vanmiddag heb ik met mijn laptop bij iemand thuis op hun draadloos netwerk gewerkt. Ik heb toen "openbaar netwerk" aangevinkt (zie bijlage) en daarop de beveiligingssleutel ingevoerd. Toen ik thuis met laptop op m'n WiFi wilde, kreeg ik geen draadloze verbinding:
Er komen nu verschillende netwerken tevoorschijn. Maar mijn huidig netwerk krijgt een rood kruisje en vermelding " De instellingen die op deze computer zijn opgeslagen komen niet overeen met de vereisten van het netwerk." En de knop "verbinding maken " is niet aanklikbaar.
 
Er is ook een desktop aangesloten op WiFi die eerst wel draadloze verbinding had, maar toen ik met de laptop ernaast kwam zitten om de instellingen te vergelijken, werd plots ook daar de draadloze verbindingen verbroken!!!! met hetzelfde bovenstaande verhaal en dik gedrukte tekst. Op alle computers (heb ook nog een oude laptop en smartphone) kan ik nu geen draadloze verbinding krijgen.

Modem al uitgezet, systeemherstel gedaan, in modem (Zyxel; wireless setup) geweest waar alles goed ingesteld staat, ik kom er niet uit. Wat kan hier het probleem zijn?
LAN verbinding doet het wel anders had ik niet op internet gekund om dit bericht te schrijven.

Dank voor een reactie.
Groet Dezy

« Laatst bewerkt op: 30 december 2012, 21:18:08 door Ronald »

Offline Ronald

  • Forum Manager
  • *****
  • Berichten: 1.856
  • Geslacht: Man
    • NL Computer Forum
Re: draadloos netwerk werkt niet meer
« Reactie #1 Gepost op: 30 december 2012, 21:19:13 »
Hoi Dezy,

Dit is alweer wat langer geleden... helaas heb je niet eerder een reactie gekregen. Ben je er zelf nog uitgekomen?

Groeten,

Ronald
Forum Manager NL Computer Forum
Microsoft Certified Solutions Expert (MCSE) - Business Intelligence