Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

376 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

29 maart 2024, 06:43:04

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: messenger  (gelezen 11937 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline chr 38
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 11
  • Geslacht: Vrouw
messenger
« Gepost op: 15 februari 2013, 07:57:49 »
Wat nu,als messenger weggaat Ik zal het missen
 Ik kon met mn zieke vriendin
chatten,cammen en vooral samen een spelletje patience spelen met haar
Dat ka niet met Skype,vooral dat kaarten niet
Iemand en oplossing
???
DANKU

Offline BartBruinsma
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 34
Re: messenger
« Reactie #1 Gepost op: 18 juli 2023, 00:39:07 »

Ik begrijp dat je teleurgesteld bent dat Messenger wordt stopgezet. Het is een geweldige manier om met vrienden en familie in contact te blijven. Er zijn echter een paar andere opties die je kunt overwegen.
Een van de opties is om Skype te gebruiken. Skype is een andere populaire manier om te videochatten en te bellen. Het heeft een aantal functies die vergelijkbaar zijn met Messenger, waaronder de mogelijkheid om te chatten, te bellen en videogesprekken te voeren. Skype heeft ook een aantal extra functies, zoals de mogelijkheid om te delen van je scherm en te vergaderen.
Een andere optie is om WhatsApp te gebruiken. WhatsApp is een messaging-app die populair is onder gebruikers van smartphones. Het is een gratis app die je kunt gebruiken om te chatten, te bellen en videogesprekken te voeren. WhatsApp heeft ook een aantal functies die vergelijkbaar zijn met Messenger, zoals de mogelijkheid om foto's, video's en bestanden te delen.
Uiteindelijk is de beste manier om te communiceren met je vrienden en familie de manier die voor jou het beste werkt. Als je een app zoekt die vergelijkbare functies heeft als Messenger, dan zijn Skype en WhatsApp goede opties. Als je op zoek bent naar een andere app, dan zijn er veel andere opties beschikbaar.