Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

214 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 16:39:49

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: chrome  (gelezen 12959 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline av
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Man
chrome
« Gepost op: 17 februari 2013, 14:34:49 »
Ik heb Google Chrome. Die wordt wel steeds trager, maar de laatste weken blijft hij regelmatig hangen. "De aanvraag wordt verzonden" staat dan in beeld. Kan je lang wachten, er gebeurt niets.
Opnieuw geinstalleerd, nieuw profiel aangemaakt .... Het helpt allemaal niets. Als ik ongeduldig klik, dan krijg in de melding dat Chrome niet reageert (dat had ik eigenlijk al wel door, jaja).
Het gekke: als ik dan Firefox start, daarna wil Chrome ook wel ineens meedoen.

Als ik het internet doorzoek met deze klacht, zie ik dat Chrome deze klachten al 3 jaar geeft. Veel suggesties worden gedaan (waartussen veel onzin).
Is er echt geen serieuze oplossing?

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: chrome
« Reactie #1 Gepost op: 17 februari 2013, 15:32:20 »
Welkom av,

Citaat
Is er echt geen serieuze oplossing?
Kan allerlei oorzaken hebben. We gaan eens kijken:

Stap 1:
Download AdwCleaner by Xplode naar je bureaublad.

Sluit alle openstaande programma's.
Schakel de realtime-protectie van je antivirus programma tijdelijk uit. Dit kan adwCleaner in de weg zitten.
Windows XP:Dubbelklik op AdwCleaner.
Windows Vista en Windows 7 gebruikers: Rechtsklik op adwCleaner en klik op 'als Administrator uitvoeren...'.
Klik op Verwijderen.
In het venster '- AdwCleaner – Afsluiting van de programma's -' klik op OK.

Tijdens de opruim-actie zullen de snelkoppelingen verdwijnen, dit is normaal.
Na het verwijderen verschijnen 2 meldingen:
In het venster '- AdwCleaner – Informatie -' klik op OK.
In het venster '- AdwCleaner – Herstarten noodzakelijk -' klik op OK.

Nadat de computer herstart is, opent een logfile.
De logfile kun je ook vinden in de hoofdmap, bijv. C:\AdwCleaner[xx].txt
Kopieer en plak de inhoud van deze logfile in een nieuw bericht.

Stap 2:
Download SecurityCheck naar je bureaublad.

Start SecurityCheck.exe en volg de aanwijzingen in het zwarte venster.
Wacht geduldig tot het kladblok-programma (Notepad) opent met de resultaten.
Gebruik Bestand - Opslaan als om de logfile op te slaan. Dit gebeurt niet automatisch!
Als je deze notepad afsluit zal ook het zwarte venster sluiten.

Indien een van je beveiligingstools rapporteert, dat DIG.EXE het internet op wil, sta dit dan toe.

Kopieer en plak de inhoud van de logfile in een nieuw bericht, NIET als bijlage posten.