Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

238 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 12:37:28

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: D'link Switch vervangen door Netgear Switch  (gelezen 13299 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Jasonvanlierde
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 3
  • Geslacht: Man
D'link Switch vervangen door Netgear Switch
« Gepost op: 9 mei 2013, 02:04:23 »
Dus, Telenet installeerde hier in Januari een nieuwe draadloze internetverbinding. Niet anders dan problemen mee gehad. Internet viel a la minute uit. Het probleem was verholpen toen ik met DUCKTAPE de stroomkabel in de D'link switch vastplakte. Heel mijn muur ging vol met tape om die kabel op z'n plaats te houden. Bewoog de kabel? Terug gedaan met internet.

3 maanden goed gegaan, gisteren kom ik thuis van mijn werk... Geen internet .. GRRR!!

Switch afgeplugd, opengemaakt en gezien dat de het pinnetje waar je het kopje van je adapter opsteekt verbrand was (in het toestel zelf). Hop, meteen in de vuilbak. Geen geklooi meer.

Nu zocht ik op de site van de Eldi, een switch en daar wordt een aangeboden voor 20,00. http://www.eldi.be/nl/router/netgear/switch-5-port-fs205-10100

Kan ik deze switch aansluiten op de D'Link router van Telenet i.p..v. die D'link switch?

'Kweetet lange uitleg voor simpele vraag :)

Offline DeExpert
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 18
  • Geslacht: Man
Re: D'link Switch vervangen door Netgear Switch
« Reactie #1 Gepost op: 30 juli 2013, 23:52:41 »
heb je een type van je dlink switch, dan kunnen we beslissen of de netgear daar een juiste vervanging voor is.

aan je verhaal te horen wordt het antwoord 'ja dat kan' maar we willen wel zeker zijn :)

Offline Jasonvanlierde
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 3
  • Geslacht: Man
Re: D'link Switch vervangen door Netgear Switch
« Reactie #2 Gepost op: 31 juli 2013, 14:31:01 »
heb je een type van je dlink switch, dan kunnen we beslissen of de netgear daar een juiste vervanging voor is.

aan je verhaal te horen wordt het antwoord 'ja dat kan' maar we willen wel zeker zijn :)

Ik heb dat toestel ondertussen al weggegooid, omdat het toch niet meer werkte en ik geen problemen meer heb met m'n draadloze internetverbinding.
Als ik straks thuiskom, bekijk ik eventjes of ik de doos nog kan vinden.

Offline Jasonvanlierde
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 3
  • Geslacht: Man
Re: D'link Switch vervangen door Netgear Switch
« Reactie #3 Gepost op: 1 augustus 2013, 19:08:24 »
Het betreft een D-Link Switch | Model N°: DES-1005D