Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

210 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

29 maart 2024, 00:21:46

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Beeld gaat regelmatig kort zwart  (gelezen 11534 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline djsiewart
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 1
  • Geslacht: Man
Beeld gaat regelmatig kort zwart
« Gepost op: 17 oktober 2013, 16:34:43 »
Hallo,

Ik heb net een Asus Radeon HD 6970 geinstaleerd. Alles werkt prima behalve dat mijn middelste scherm, een HP LP2475w soms kort zwart beeld geeft. Hij staat aangesloten op een displayport. Dit zwart beeld doet hij soms zomaar ook als ik verders bijna niks aan heb staan en soms maar kort 1x maar ook wel eens meerdere keren achter elkaar.

Ik heb een 650w voeding. Waar ik de videokaart van gekocht heb zei dat dat goed was. Ik heb het scherm ook op een dvi naar hdmi kabel geprobeerd, maar daar het zelfde probleem. Ik probeer het nu met een gewone dvi kabel uit. Ook had ik eerst 3 schermen aangesloten, maar omdat ik nog geen displaport naar hdmi adapter/kabel heb heb ik er nu 2 schermen aan.

http://speccy.piriform.com/results/H...CtM0e6xDmey6XO

Het hp scherm ook alleen op displayport gehad, maar toen nog steeds deze problemen. Ik heb het probleem niet als ik het hp scherm op dvi heb en een anders scherm op hdmi, maar als ik dan het 3e scherm erbij doe op d-sub naar dvi dan beginnen de problemen weer. Verder vele andere opties geprobeerd, maar dan nog steeds zelfde uitslag.