Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

227 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

29 maart 2024, 00:47:31

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: iPhoto versie 9.2.3 Mavericks  (gelezen 19770 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Joska
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 37
  • Geslacht: Vrouw
iPhoto versie 9.2.3 Mavericks
« Gepost op: 25 oktober 2013, 09:03:11 »
Na het installeren van het nieuwe besturingsssysteem Mavericks versie 10.9. het volgende probleem.
Foutmelding: U kunt deze versie van het programma iPhoto.app niet gebruiken met deze versie
OSX.
 U heeft iPhoto app 9.2.3.

Ik heb op15.11.2010 via de App Store een upgrade DVD iLife aangeschaft en deze schijnt het probleem te veroorzaken.

Wat nu?

Groeten,

Joska

Offline RuudDeWit

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 885
  • Geslacht: Man
Re: iPhoto versie 9.2.3 Mavericks
« Reactie #1 Gepost op: 26 oktober 2013, 17:46:27 »
Hallo Joska,

Een groot nadeel van het Mac OSX systeem vind ik, is bij updates van het besturingssysteem dat je oudere programma's niet meer werken. Ik heb een Mac mini met OS 10.4 (kan niet meer updaten want dat werkt niet met de hardware) en kan al een lange tijd geen nieuwe programma's of updates van programma's installeren want dan volgt de foutmelding die jij ook krijgt.. Bij Windows is dat 'gelukkig' anders want ik gebruik nog steeds op mijn laptop oude DOS programma's die prima werken onder XP, Vista of Win v7

Ik moet je helaas adviseren om je iPhoto of iLive pakket bij te werken dus, een nieuwe versie aanschaffen die onder jouw nieuwe OSX werkt.
Vriendelijke groet,Ruud de Wit

Offline Ton

  • Erelid
  • *****
  • Berichten: 293
Re: iPhoto versie 9.2.3 Mavericks
« Reactie #2 Gepost op: 26 oktober 2013, 19:03:35 »
Volgens mij worden iLife pakketten die je ooit hebt aangeschaft aut. steeds naar de volgende versie bijgewerkt.

In geval Joska zou ik de DVD versies verwijderen en vervolgens de originele weer installeren, dan update run en dan zou e.e.a. zo bijgewerkt moeten zijn dat OSX 10.9 gewoon geïnstalleerd wordt en de iLife pakketten (evt. na nog eens update) weer werken.

NB: eerst even kijken of software=update de huidg geïnstalleerde niet bijwerkt.

Offline Joska
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 37
  • Geslacht: Vrouw
Re: iPhoto versie 9.2.3 Mavericks
« Reactie #3 Gepost op: 27 oktober 2013, 10:54:24 »
Bedankt Ton. Dit was een juiste oplossing. Ik heb op de Amerikaanse App Store de juiste  versie kunnen downloaden,
maar deze was simpeler geweest.