Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

213 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 13:43:17

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Internet explorer  (gelezen 9463 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Peterke
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 1
  • Geslacht: Man
Internet explorer
« Gepost op: 24 november 2013, 12:30:17 »
Als ik wil surfen met Internet explorer valt die iedere keer na een paar seconden uit. Met Firefox heb ik dat probleem niet.
Hoe kan ik dat oplossen?

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: Internet explorer
« Reactie #1 Gepost op: 24 november 2013, 13:06:28 »
Welkom Peterke,

Doe het volgende:

Download Zoek.zip naar het bureaublad.
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe
    (hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.
  • Pak het bestand Zoek.zip uit en verplaats Zoek.exe naar je bureaublad.
  • Windows XP: Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8: Rechtsklik op Zoek.exe en klik op Als administrator uitvoeren.
  • Wacht geduldig totdat Zoek verschijnt, dit zal maximaal 1 minuut duren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkwaardig probleem.
standardsearch;
installedprogs;
emptyiecache;
emptyjava;
emptyflash;
  • Klik nu op de knop "Run Script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Sluit het geopende logje.
  • Post het bestand c:\zoek-results.log als bijlage in je volgend bericht.

Offline jarnovrz
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 3
  • Geslacht: Man
Re: Internet explorer
« Reactie #2 Gepost op: 7 januari 2014, 21:15:15 »
Het zou kunnen zijn dat je met een windows update nu aan internet explorer 11 vast zit.
Internet explorer 11 functioneert nog niet optimaal en zeker niet bij besmette computers.

Kijk even of u internet explorer 11 gebruikt. Dit kunt u zien als u uw browser opstart en dan vervolgens een linker tabje geeft op u toetsenbord. Er verschijnt dan een klein menu met daarin een kopje (help) klik daar vervolgens op en kijk dan of je internet explorer 11 hebt.

Zo ja... laat even wat weten


grtz