Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

221 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 11:47:26

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: outlook installatie  (gelezen 13740 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline avdbos
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Man
outlook installatie
« Gepost op: 28 december 2013, 16:38:14 »
Hallo,
Ik heb outlook 2010 geinstalleerd. Nu heb ik per ongeluk een exchangeserver aangeklikt ipv pop3. Hij zit nu in een installatieloop waar ik niet meer uit kom.
Hij zegt dat hij de exchangeserver niet kan vinden en daarna klapt hij er weer uit. Als ik outlook opstart moet ik de exchangeserver ingeven en dat gaat dus niet.
 Waar staat het ini bestandje of een instelling waardoor hij telkens hier weer begint en niet bij de eerste vraag : pop3 of exchange ?
Ik heb al geprobeerd geheel outlook eraf te gooien en opnieuw te installeren, maar blijkbaar houdt hij dat bestandje, want ook nu begint hij weer met dezelfde "loop" vraag.

Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: outlook installatie
« Reactie #1 Gepost op: 28 december 2013, 17:14:09 »
Welkom avdbos,

Lukt het verwijderen met deze informatie ?
Microsoft Office 2010-pakketten verwijderen

Offline avdbos
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 2
  • Geslacht: Man
Re: outlook installatie
« Reactie #2 Gepost op: 28 december 2013, 19:21:02 »
Bedankt voor de tip. 2 uur werk om alle stappen te volgen..
maar niet gelukt. Ik heb de handmatige delete opties gevolgd, inclusief de files uit de register keys etc.
Daarna office weer geïnstalleerd maar weer dezelfde opening als ik outlook open.
andere suggesties ?
Er moet ergens een start bestand staan met de servernaam die ik heb ingetypt want die kent hij nog. "server.pmc.local" kan ik daarmee
wellicht het juiste bestandje vinden ? (ik heb dit al in de regedit gezocht, maar ik weet niet hoe ik "in" bestanden op de c:\ naar deze string
 zou moeten zoeken) en ook niet of deze tekst in een ascii file staat of is gecodeerd.

nog suggesties ?


Offline Peter

  • Sysop
  • *****
  • Berichten: 5.683
  • Geslacht: Man
Re: outlook installatie
« Reactie #3 Gepost op: 28 december 2013, 23:28:48 »
Probeer dit eens:
http://www.ehow.com/how_8396270_set-outlook-2010-back-default.html

Lukt dat ook niet, post dan een screenshot van het invulvenster van Outlook 2010 waar hij blijft 'hangen'.