Hallo

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Recent

132 gasten, 0 leden

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

28 maart 2024, 09:28:52

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Nieuws

Welkom op het vernieuwde NL Computer Forum!

Auteur Topic: Contactpersonen staan niet in de lijst bij het maken van een nieuw bericht  (gelezen 12880 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Henk van Asselt

  • Forumfan
  • ***
  • Berichten: 146
  • Geslacht: Man
Hallo,

Ik werk met XP en Office 2007. XP staat op de C: schijf en het bestand Outlook.pst staat op een andere partitie.

Binnen Outlook 2007 heb ik de contactpersonen geordend in een aantal groepen. Zie bijlage Groepen.jpg

Als ik een nieuwe e-mail maak en ik klik op de button aan, dan verschijnt er een scherm zoals te zien is in bijlage Restaurant.jpg. In de dropbox zijn nu niet alle groepen zichtbaar en ik kan dus niet alle groepen selecteren..
Selecteer ik de groep kennissen, dan verschijnt het scherm zoals in bijlage kennissen.jpg. Er zijn nu ook contactpersonen zichtbaar.
Selecteer ik bijvoorbeeld de groep Restaurant, dan zijn er geen contacpersonen zichtbaar. Alleen in de groep Kennisen zijn er contactpersonen zichtbaar.

Wie kan mij helpen om er voor te zorgen dat alle groepen zichtbaar zijn en dat ik de contactpersonen kan selecteren.

Alvast bedankt.
Groetjes,
Henk

Offline BartBruinsma
  • Net nieuw
  • *
  • Berichten: 34
Re: Contactpersonen staan niet in de lijst bij het maken van een nieuw bericht
« Reactie #1 Gepost op: 18 juli 2023, 00:37:50 »
Het probleem is dat de contactpersonen in de groep Restaurant niet worden opgeslagen op dezelfde partitie als het bestand Outlook.pst. Hierdoor kunnen ze niet worden geopend in een nieuw e-mailbericht.
Om dit probleem op te lossen, kun je de contactpersonen in de groep Restaurant kopiëren naar de partitie waarop het bestand Outlook.pst staat. Je kunt dit doen door de volgende stappen te volgen:
  • Open Outlook 2007.
  • Klik in de navigatiebalk op "Contactpersonen".
  • Selecteer de groep Restaurant.
  • Klik op de "Bestand"-knop en selecteer vervolgens "Kopiëren naar".
  • Selecteer in het dialoogvenster "Kopiëren naar" de partitie waarop het bestand Outlook.pst staat.
  • Klik op de "Kopiëren"-knop.
Nadat de contactpersonen zijn gekopieerd, kun je ze openen in een nieuw e-mailbericht door de volgende stappen te volgen:
  • Maak een nieuw e-mailbericht aan.
  • Klik in het berichtvenster op de knop "Aan".
  • In het dialoogvenster "Aan" klik je op de knop "Nieuwe contactpersoon".
  • In het dialoogvenster "Nieuwe contactpersoon" selecteer je de groep Restaurant.
  • Klik op de "OK"-knop.
De contactpersonen in de groep Restaurant worden nu weergegeven in het dialoogvenster "Aan". Je kunt ze nu selecteren om ze toe te voegen aan je e-mailbericht.
Ik hoop dat dit helpt!